blackgun Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 grrrrr waar blijven de leden nu Ik dacht dat jij dat ging regelen toch? Maarja, als er geen nieuw leden komen sluit ik de Clan toch gewoon. Hey, Ik wil eerst nog even een paar dingen weten Hebben jullie toevallig een site? En wanneer spelen jullie? Als ik meer weet, wil ik me wel aanmelden Je krijgt het te horen via PB! Oke ik weet genoeg Het lijkt me erg leuk, en wil wel lid worden Ik heb alleen een Xbox 360 Ik hoor nog wel
GTA Haas Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 grrrrr waar blijven de leden nu Ik dacht dat jij dat ging regelen toch? Maarja, als er geen nieuw leden komen sluit ik de Clan toch gewoon. Hey, Ik wil eerst nog even een paar dingen weten Hebben jullie toevallig een site? En wanneer spelen jullie? Als ik meer weet, wil ik me wel aanmelden Je krijgt het te horen via PB! Oke ik weet genoeg Het lijkt me erg leuk, en wil wel lid worden Ik heb alleen een Xbox 360 Ik hoor nog wel Oke, je bent aangenomen. Maar mag ik je XboxLive ID? Want dan kan ik je en andere leden je toevoegen.
blackgun Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 grrrrr waar blijven de leden nu Ik dacht dat jij dat ging regelen toch? Maarja, als er geen nieuw leden komen sluit ik de Clan toch gewoon. Hey, Ik wil eerst nog even een paar dingen weten Hebben jullie toevallig een site? En wanneer spelen jullie? Als ik meer weet, wil ik me wel aanmelden Je krijgt het te horen via PB! Oke ik weet genoeg Het lijkt me erg leuk, en wil wel lid worden Ik heb alleen een Xbox 360 Ik hoor nog wel Oke, je bent aangenomen. Maar mag ik je XboxLive ID? Want dan kan ik je en andere leden je toevoegen. Me Live ID = UnitedJunk (me xbox live is verlopen, maar ik koop binnenkort weer een jaartje hoor)
GTA Haas Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Welkom bij de Clan! En we hebben vanag nu omdat we 5 leden hebben een GangTalk!!
blackgun Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Welkom bij de Clan! En we hebben vanag nu omdat we 5 leden hebben een GangTalk!! , Als we meer leden krijgen, en echt gezellig word. Wil ik misschien wel een .nl site sponseren
GTA Haas Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Welkom bij de Clan! En we hebben vanag nu omdat we 5 leden hebben een GangTalk!! , Als we meer leden krijgen, en echt gezellig word. Wil ik misschien wel een .nl site sponseren Laten we het maar bij een GangTalk houden die nu te vinden is bij MP: Clans.
blackgun Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Welkom bij de Clan! En we hebben vanag nu omdat we 5 leden hebben een GangTalk!! , Als we meer leden krijgen, en echt gezellig word. Wil ik misschien wel een .nl site sponseren Laten we het maar bij een GangTalk houden die nu te vinden is bij MP: Clans. Is ook goed
-Trix- Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 whoe whoe blackgun bedankt om te joinen
GTA Haas Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 En nu laten we deze Topic voor mensen die zich willen aanmelden, en dan gaan wij verder in de GangTalk.
GTA Haas Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Na een lange tijd te denken, ben ik er al uit. Er is een lid vertrokken, en de Clan loopt niet meer goed. Dus sluit ik het maar. Dit even aan de mensen die lid zijn/waren: Bedankt om de Clan te joinen.
Recommended Posts