Jump to content

Pigeon/weapons/armor maps


Perron55

Recommended Posts

Heey mensen,

Voor dat ik het onderwerp in luidt: als deze discussie al eerder op het forum voor kwam, dan mijn excuses dat ik deze discussie gestart ben.

*kuch* Waar ik het over wil hebben is het volgende:

Toen ik net GTA IV aan het spelen was, was ik mijn in-game mail aan het checken. Op eens zat er tussen mijn mailtjes een spam mailtje waar de website: www.whattheydonotwantyoutoknow.com in stond. Deze website is een forum over Liberty City wat eigenlijk neer komt op het programma, Area 53 van WCTR Talk Radio in GTA SA.

Hier zijn twee maps van de Pigeons te vinden, één Random Characters Map, één healtpack map, één guns map, één map voor Stevie's car Theft (het is een discussie die ook door stevie zelf gepost is), een map waar Eddie Low aangeeft waar hij alle joggers vermoord heeft of iig ze heeft ontmoet en er is een map die volgens mij over de Hidden Interiors.

Let vooral goed op de reacties bij Eddie Low's en Stevie's gestartte discussies. Ze zijn namelijk wel grappig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...