GROVEmember66 Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 je weet toch wel dat ene manetje als je aan het laden bent. dan zie je zo`n ventje met een oranje pet. een goude ketting en een oranje trui. ik denk dat,dat brian is. want.... 1.brian is ook een neger net zoals sweet,cj en kendl. 2.(brian) is in het oranje gekleed,misschien een verwijzing naar de bijnaam van de grove street families. de orange grove families. ookal zijn ze groen gekleed dus is dit brian of niej
GTA freakje Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) je weet toch wel dat ene manetje als je aan het laden bent.dan zie je zo`n ventje met een oranje pet. een goude ketting en een oranje trui. ik denk dat,dat brian is. want.... 1.brian is ook een neger net zoals sweet,cj en kendl. 2.(brian) is in het oranje gekleed,misschien een verwijzing naar de bijnaam van de grove street families. de orange grove families. ookal zijn ze groen gekleed dus is dit brian of niej Goed gevonden! Of dit al bekend was weet ik niet. Dat is ook dat mannetje wat op de snelkoppeling van GTA SA staat. Maar of het brian is zullen we nooit weten. Want Brian komt niet voor in de introduction en het spel. Op wikigta is er ook nauwelijks info over. Maar ik weet het niet, dus je krijgt voordeel van de twijfel. Bewerkt: 23 oktober 2008 door GTA freakje
NickyHendriks Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Omdat er zo'n wijnig info over is op WikiGTA is omdat R* nooit zoveel informatie over Brian heeft gegeven/
Dark_Zemy Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Er is echt niks over hem bekend, alleen dat hij dood is, verder niks. Het kan dus ook gewoon een random poppetje zijn die ook op de andere (laad)plaatjes staan. Het zal dus moeilijk kunnen dat dát brain is.
Bling Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, dat dit personage Brian Johnson voor moet stellen. Hij lijkt qua leeftijd gelijk aan die van CJ te zijn, terwijl Brian jonger dan CJ is en bovendien al vijf jaar dood is. Brian zal dus hoogstens een tiener geweest zijn, waar ik dat personage uit het laadscherm te oud voor vind lijken. Het is waarschijnlijk een niet-bestaand personage, of gewoon een Grove Street lid, weergegeven in artwork.
Jochem285 Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Het lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk aangezien dit oranje persoon ook als random ped rondloopt..
Dark_Zemy Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Het lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk aangezien dit oranje persoon ook als random ped rondloopt.. Nee, deze persoon die jij bedoeld ziet er erg anders uit. Ten eerste: De persoon die jij bedoeld heeft een black Sunhat op. Ten tweede: De persoon heeft een oranje shirt aan, met 69 erop, niet op de artwork. Bedoelde je dewze ped niet, meld je het dan even?
Zaahed Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Tja het kan best zijn. Maar dat moeten we eigelijk vragen aan Rockstar Games.
Dark_Zemy Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Tja het kan best zijn.Maar dat moeten we eigelijk vragen aan Rockstar Games. Die weten het miss zelf niet eens.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Hmm, Heb je bewijs? Zo niet, Lijkt het me erg onwaarschijnlijk.. Het is gewoon een artwork. Veel mensen denken dat dat brian is, maar niemand is met duidelijk bewijs gekomen..
arie_b. Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik vond dat poppetje altijd op ryder lijken, maar dan een jonge versie
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Als je deze bedoelt: Ik denk dat het CJ is. Volgens mij zit hij ook naast Big Smoke in de auto: Dat hij niet veel op CJ lijkt heb ik ook wel door, maar Big Smoke is daar ook kaal, en The Truth, Su Xi Mu en Tenpenny lijken ook voor geen meter op de huidige. Wie dit precies is weet ik niet, waarschijnlijk T-Bone Mendez:
Zaahed Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik dacht dat plaatje met die pet en bril op eerst dat het Ryder was. Lijkt erop.
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik dacht dat plaatje met die pet en bril op eerst dat het Ryder was.Lijkt erop. Ik vind hem niet op Ryder lijken. Valt het trouwens iemand op dat CJ in het oranje gekleed is, net als Big Smoke, die in de tweede versie van die screen opeens groen werd? Ook de auto is oranje.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Veel van deze personages zien er inderdaad anders uit als in het spel zelf, overigens is die ene waar jij over twijfelt zeer waarschijnlijk T-Bone Mendez gezien het shirt wat hij draagt, ook in het spel is dit een blauw-wit gestreept shirt. ... Maar laten we vooral gewoon on-topic blijven. En gezien het feit dat Brian nergens echt in de verhaallijn een rol speelt behalve in het begin van het verhaal zijn er dus ook geen afbeeldingen van hem gemaakt. Hij is immers al 5 jaar overleden als het verhaal van deze GTA begint. Speculeren hierop heeft dus geen nut i.m.o. Verdere reacties graag on-topic, maar ik vermoedt dat het met deze screens - die tot nu toe zijn getoond - uitermate lastig te bewijzen is omdat de personages in het spel ietwat veranderd zijn qua uiterlijk.
Recommended Posts