Ymosky Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Type: Avatar Stijl: Dezelfde stijl als mijn signature Grootte: 64 x 64 Afbeelding: mijn signature Tekst: Rand: Kleuren: zelfde als in de signature Render (optioneel): Extra (optioneel): Iemand heeft voor mij een signature gemaakt, maar ik zou graag ook een avatar hebben in dezelfde stijl. bvd. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Weet je nog wie je Sig heeft gemaakt? Dan kun je denk ik beter aan die persoon vragen of die de PSD nog heeft. En dan kan die persoon ook iets bewerken en dan uitknippen Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) Dat is inderdaad het handigste, maar ik heb wel iets gemaakt: Als er iets bij of anders moet, dan zeg het maar. Edit: Met border: Bewerkt: 23 oktober 2008 door TomHagen Reageren
Ymosky Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 @zamg0d: Dat weet ik nog, maar die persoon zit niet op GTAF, en wist geen avatar te bedenken. Dus vandaar @TomHagen: In ieder geval bedankt voor de moeite, maar het is eerlijk gezegt niet echt wat ik zoek. Met "in stijl van mn sig" bedoel ik niet "hetzelfde als mn sig", en dat is het nu eigenlijk wel. Het mag dus best een andere avatar zijn, maar wel passend bij de signature. De combinatie sig-avatar die ik nu heb vloekt gewoon Misschien een idee om een andere personage van SA te nemen en daar een achtergrond / stijl bij te maken die past bij de sig? (als dat lukt tenminste...) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 @zamg0d: Dat weet ik nog, maar die persoon zit niet op GTAF, en wist geen avatar te bedenken. Dus vandaar@TomHagen: In ieder geval bedankt voor de moeite, maar het is eerlijk gezegt niet echt wat ik zoek. Met "in stijl van mn sig" bedoel ik niet "hetzelfde als mn sig", en dat is het nu eigenlijk wel. Het mag dus best een andere avatar zijn, maar wel passend bij de signature. De combinatie sig-avatar die ik nu heb vloekt gewoon Misschien een idee om een andere personage van SA te nemen en daar een achtergrond / stijl bij te maken die past bij de sig? (als dat lukt tenminste...) Ik wil het best proberen maar ik weet niet of die Leger motieven een Brush is Reageren
Ymosky Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ik wil het best proberen maar ik weet niet of die Leger motieven een Brush is Eerlijk waar, ik heb er geen bal verstand van. Dus ik heb geen flauw idee hoe, wat en waarmee het gedaan is. Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ik wil het best proberen maar ik weet niet of die Leger motieven een Brush is Eerlijk waar, ik heb er geen bal verstand van. Dus ik heb geen flauw idee hoe, wat en waarmee het gedaan is. Ik heb nu gewoon een legerprint gepakt, de 'Mode' onder 'Image' op 'Grayscale' gezet, en daarvan de opacity lager gezet. Misschien dat Zamg0d1 een mooiere kan maken? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ik wil het best proberen maar ik weet niet of die Leger motieven een Brush is Eerlijk waar, ik heb er geen bal verstand van. Dus ik heb geen flauw idee hoe, wat en waarmee het gedaan is. Ik heb nu gewoon een legerprint gepakt, de 'Mode' onder 'Image' op 'Grayscale' gezet, en daarvan de opacity lager gezet. Misschien dat Zamg0d1 een mooiere kan maken? Welke print heb je gepakt? Link ernaartoe (plaatje).? Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik wil het best proberen maar ik weet niet of die Leger motieven een Brush is Eerlijk waar, ik heb er geen bal verstand van. Dus ik heb geen flauw idee hoe, wat en waarmee het gedaan is. Ik heb nu gewoon een legerprint gepakt, de 'Mode' onder 'Image' op 'Grayscale' gezet, en daarvan de opacity lager gezet. Misschien dat Zamg0d1 een mooiere kan maken? Welke print heb je gepakt? Link ernaartoe (plaatje).? Je zou zelf even kunnen zoeken op google, maar deze zou je kunnen gebruiken. Ik heb deze gebruikt: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.