S-te-Fan Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Hallo allemaal. Voor de geinterresseerden: de campaign video van Empire: Total War is gereleased. De Total War series is altijd een ondergewaardeerde game geweest. Daarom dacht ik eraan om de trailer hier maar eens te posten . Link Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 ik heb al gehoord van deze game en ik kan er niet op wachten ook ben ik niet zo een total war fan (komt door dat systeem met economie enz te moeilijk is) maar deze game trekt me aan door de schip battles daar houw ik van! zeker kopen Reageren
TheGuardian Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Total War zal vooral in het teken staan van zeeslagen, tech tree en de verschillende staatsvormen. Hierdoor heb je echt veel variatie. Ik kijk er zelf eerlijk gezegd ook wel naar uit. Heel lang duurt het ook niet meer. Rond 6 februari 2009 word hij verwacht. Of ik hem ga kopen weet ik nog niet. Ik ga hem zeker wel eens proberen te spelen bij een vriend of kennis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.