Jump to content

Games Review topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

dit is het 'Games Revieuw Topic'. Ik zal hier, geheel door mijzelf, revieuw's van Games schrijven.

Ik zal niet om de zoveel tijd een Revieuw plaatsen. Dit is omdat ik niet elke week een nieuw spel krijg.

Het zullen PS3 spellen zijn. Heel misschien zou het ook nog PS2 spellen zijn, maar dat zet ik er boven.

Ik zal een paar dingen beoordelen.

Op de PS2 of PS3 gespeeld- Qua graphics belangrijk.

Verhaal- Hoe loopt de storyline/eerste missie's?

Multiplayer-Zit er een mulitplayer in? Zo ja, wat gebeurd er allemaal?

Wat vind ik er van?- Mijn mening over het spel.

conclusie-Uiteindelijke uitspraak over de game, gebaseerd op mijn ervaringen tijdens het spelen.

Min en pluspunten-Gebaseerd op alle eerdere informatie.

Previeuw Cijfer*- Gebaseerd op de min/pluspunten. Zie: 'Manier van beoordelen'

Manier van beoordelen:

Ik baseer het cijfer op het aantal kleine en grote fouten, zie hier een overzicht:

Grote fouten: Bugs-Glitches-haperende stukken..etc -1 hele punt

Kleine fouten: mindere tot slechte graphics-Slechte A.I-slechte uitwerking personages...etc. -½ halve punt

Twee kleine regels:

- Niet posten om welke reden dan ook. (Uitzondering Moderators en hoger)

- Als je per sé een reactie kwijt wil, kun je dat d.m.v een Pb doen.

Volgende Review: Dinsdag of woensdag, heel misschien zelfs Zaterdag pas.

Veel plezier met lezen!

Groeten,

FireFighter (FF)

Bewerkt: door FireFighter

Gespeeld op de PS2

SA_guntable1280x1024.jpg

Het Verhaal

In GTA:SA speel je het spel met de hoofdpersonage Carl Johnsen (Cj). Je begint bij het vliegveld in Los Santos. Je pakt je koffers en stapt naar buiten. Dan kom je aan bij een taxi, je stapt in om naar je huis te rijden. Onderweg wordt je echter aangehouden door de LSPD. Jij stapt uit de taxi en loopt naar de politiewagen. Je stapt in en rijd weg... Onderweg praat je met de twee politieofficieren.

Even later wordt je uit de politiewagen gezet, dan begint de eerste missie in GTA:SA. In de eerste missie moet Cj naar zijn huis fietsen.

126395.jpg

Multiplayer

Alleen in de Pc versie is er een multiplayer. Dit is een enorme teleurstelling voor de PS2 gamers.

Wat vind je er van?

Een goed spel. De graphics zijn mooi, voor een PS2 game. De vrijheid is in het begin beperkt, maar zodra je hoger klimt in de storyline, krijg je meer vrijheid.

Er zijn veel mogelijkheden in het spel. Een paar voorbeelden zijn naar de kapper gaan, eten, gokken en nog veel meer. De mogelijkheden zijn bijna onbeperkt.

Wat ook een leuke feature is, de mogelijkheid om te vliegen. Zowel in Vliegtuigen als helikopters. Je kan heel veel plezier beleven met het vliegen.

Wat vervelend is, zijn de bugs. En het zijn er nogal wat. Maar, als je een ware fan bent zie je sommige wel door de vingers. Maar, waar ik me héél erg aan irriteer, is dat het spel soms hapert. Dat vind ik echt (..).

Conclusie

Een leuke, goede game. Zeker het proberen waard voor zowel de PS2 als de PC versie. Maar, je moet wel wat door de vingers zien als je het een top-game vind.

Min en pluspunten

+ Veel vrijheid

+ Lange maar leuke storyline

+ Veel speeluren plezier.

+ hoeveelheid wapens

- Veel bugs.

- hapert af en toe.

- niet gelijk alle vrijheid. Het is maar beperkt tot één eiland.

- Geen Multiplayer

Previeuw Cijfer: 7.0

Het cijfer is verandert door de update in de hoofdpost

Dit was de Revieuw van Grand Theft Auto: San Andreas.

Groeten,

FireFighter

• 2 weken later...

Gespeeld op de PS3

Far-Cry-2-1422.jpg

Verhaal

Je begint in een auto. Je kan om je heen kijken terwijl een man je naar een hotel brengt in de stad 'Pala'. De taxi-chauffeur vertelt over een vliegtuig dat overvliegt, dat je die niet meer ziet omdat alle rijken zo goed als vertrokken zijn. En dat mensen zich hier niet meer aan de regels houden.

Later, vlak voordat je aankomt, wordt je ziek. Je heb de veelvoorkomende ziekte Malaria. Dan wordt het beeld zwart en wordt je wakker op een bed in je kamer.

Na wat gepraat met een meneer wordt het dorp aangevallen. Je pakt een pistool en een kapmes en je moet naar buiten lopen.

Als je het dorp uitgelopen bent, krijg je een Malaria-aanval. Wat er dan gebeurt, speel het spel om het te weten.

far_Cry3_africa.jpg

Van die tijd hier klopt geen fuck!

Multiplayer

De multiplayer in Far Cry 2 valt eigenlijk een beetje tegen. Veel wapenkeus heb je niet. De 'poppetjes' zien er een beetje uit alsof ze er bijna niet aan gewerkt hebben. Je moet de game niet kopen voor de multiplayer, want dat gaat na een tijd toch vervelen.

Maar... dan hebben we nog de Map-Editor! Dat is helemaal geweldig. Buiten de 14 Ubisoft mappen, zijn er nog zeker honderden door spelersgemaakte mappen te bespelen. Je moet het wel eerst downloaden.

Wat vind je ervan?

Een hele leuke, mooie game met veel vrijheid. Qua graphics is het echt heel goed, het spel heeft hele mooie graphics.

Het Free-Roaming is ook een opluchting. Gelukkig hoef je niet per sé de storyline te volgen, dar ben ik wel erg blij om.

Conclusie

Een goede game. Zeker het kopen waard als;

- Je goeie graphics wilt'

- Een hele grote speelruimte wilt.

- Je een Free-Roaming game wilt.

- Je een realistisch spel wilt.

De A.I valt een beetje tegen, maar net zoals in GTA:SA moet je wat door de vingers zien.

Min en Pluspunten

+ Vrijheid

+ Veel speelplezier.

+ Mooie Graphics

+ Realistisch

- Minder goeie A.I

- Wapens jammen vaak

- Veel te veel checkpoints, dit is echt jammer.

- Multiplayer niet echt goed

Preview cijfer: 8.0

Dit was de Far Cry 2 Review.

Groeten,

FF

• 4 weken later...
Geplaatst:

Op de PS3 gespeeld

cod-world-at-war.jpg

Verhaal

Je begint in een Japans kamp. Je wacht op jou afslachting. Terwijl je wacht, zie je hoe je teamgenoot wordt gemarteld en uiteindelijk neergestoken wordt. Op het moment dat jij aan de beurt bent, springt de japanse soldaat op en er wordt een mes door zijn keel gehaald. Hij valt dood op de grond en daar komt je kapitein opdagen met een heel ''rescue team''. Hij vertelt wat en dan krijg je een Nambu in bezit. Je moet je team volgen naar de uitgang van het kamp. Alleen Japanse soldaten zitten tussen jou en de uitgang...

Je speeld ook met de Russen op het Oosterlijk front. Dit speel je met kapitein Reznov. Een streke Russische kapitein waar genade niet in zijn woordenboek voorkomt.

30482_normal.jpg

De Japanners zijn bijna gaar! Ik krijg honger...

Multiplayer

De multiplayer is ook top. Het is net zoals CoD 4 maar dan in WOII stijl. Er zijn ongeveer 65 rangen die te behalen zijn! Buiten de multiplayer kan je ook nog Co-op online spelen. Speel met max. 4 personen in de hele wereld de Solo campange door.

Als je het spel uitgespeeld heb, krijg je nog een online functie, NAZI ZOMBIES. Bij deze spelmodus speel je een duitser in een gebouw. Maar er zijn zombies! Zombies zijn dood te krijgen door heel simpel ze neer te knallen (of te laten ontploffen).

Wat vind je ervan?

Een hele goeide game! Tyrach heeft zichzelf overtroffen! Vooral de vele multiplayer functies maken het goed. Voorlopig ben je nog wel zoet!

Conclusie

Hele leuke game! Wel jammer van de A.I, want die is niet altijd even goed..

Maar, je moet dit spel kopen als;

- Je graag in WOII stijl vecht.

- je graag 1 op 1 gevechten met messen wilt

- je van Kamikaze soldaten houd

- Je van Multiplayer houd

- Je lang speelplezier wilt

Min en pluspunten

+ Lang speelplezier

+ Multiplayer

+ WOII stijl

+ Duitsers deels weg

+ Nieuwe WOII wapens

+Graphics

- A.I

-Soms lange stukken cutscenes

- Irritante besturing van de Tanks.

Review Cijfer: 8,5

Dit was de CoD5: WaW Review

Groeten,

FireFighter

Geplaatst:

Gespeeld op PS3

saints-row-2.jpg

Verhaal

Je begint in de Gevangenis. Je bent net wakker van een 15 jaar lange slaap. Terwijl je op je bed in de ziekenkamer lig, volg je eerst twee bewakers. Ze zijn op weg naar jou toe. Onderweg praten ze met elkaar. Als de bewakers binnenkomen, komen ze de zuster tegen die de personage verzorgt. Tijdens dat, wordt er iemand binnengebracht die is neergestoken.

Als de zuster het verband van je hoofd af wil doen, kan je een heel eigen gezcht samenstellen. Nadat je dat heb gedaan, gaat de zuster en de bewakers weg. Dan komt ineens die jongen tevoorschijn achter een gordijn. Hij vraagt wie je bent. Dan begint ie over de 3rd street Saints. Hij wil er graag in.

Na een heel gesprek over de Saints, wilt hij ontsnappen, en hij vraagt jou om mee te gaan. Je accepteert dit en dan begint de eerste missie in Saints Row 2. Vanaf die missie wil je maar één ding: De 3rd Street Saints weer op gang helpen...

Saints-Row-2-Screenshot-2.jpg

Rock 'n Roll baby!

Multiplayer

Ik heb de Multiplayer nog niet gespeeld. Maar toen ik het wilden proberen, bleef ie vastlopen tijdens de multplayer. Ik heb dus slechte ervaring met de multiplayer en dit is, zover ik het kon spelen, niet goed in mijn ogen.

Wat vind je ervan?

Ik van het wel een leuke game. Je kan bijna alles, van de storyline volgen, tot het tippelen bij tankstations. Je kan werkelijk alles. Wat wel tegenvalt zijn de graphics. Maar dat houd het plezier zeker niet tegen! En de sfeer is een beetje somber. Dat is ook wel vervelent.

Conclusie

Saints Row 2 is een game vol plezier,lol en vijandigheid. Deze game is het kopen zeker waard en voorlopig ben je dan nog niet uitgespeeld!

Min- en pluspunten

+ Véél plezier

+ Veel wagens

+ Helikopters en vliegtuigen

+ Veel zijmissie's

+ Je kan doen wat je wilt

- Slechte Graphics

- Hoofdmissies soms eenzijdig

- slechte uitwerking personages

- Multiplayer

- Je raakt je wanted levels (bijna) niet kwijt

Revieuw Cijfer: 7,5

Dit was de Saints Row 2 Revieuw

Groeten,

FireFighter

• 3 weken later...

*Opgelet! Dit is een Review van Forumrunner. Het is éénmalig dat iemand anders een Review plaatst*

Gespeeld op de Xbox 360

1191473643.jpg

Even Apeldoorn bellen.

Gears of War

Verhaal

Je speelt als Marcus Fenix. In de eerste missie zit je in de cel, Maar je wordt door je kameraad Dominique gered. Je zult epische battles tegenkomen dus ik ga verder ook niks over de verhaallijn vertellen.

Multiplayer

In de multiplayer kan je Max. 4 V.s 4 spelen. Dit lijkt weinig, maar je zult er niks van merken. Je hebt verschillende modes, hier twee voorbeelden:

Warzone: Gewoon Old skool Team Deathmach, alleen respawn je niet.

Assasination: Eén iemand in je team wordt aangewezen tot leider. Wanneer deze dood is heeft het andere team gewonnen.

Wat vind ik er van?

Een topper, Echt een aanrader.

Conclusie

Kopen hé?

Min- en pluspunten

Pluspunten Minpunten
+ Epische gevechten - De''A'' knop wordt wel er vaak gebruikt.
+ Cover System - Blijft dit leuk?
+ Lekker Bruut! - X

Preview Cijfer: 9.0

Dit was de Gears of War Review!

Deze Review is bewerkt door FieFighter

Groeten,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...