NickyHendriks Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Hallo, Ik heb op geen enkel filmpje op Youtube geen geluid. Ook niet via het forum. Ik heb mijn boxen aan want andere geluiden doen het wel gewoon. Het geluid vanaf Youtube staat ook aan. Maar er komt niks uit Ik zou het niet weten. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ja, dat had ik ook eens. Dat het geluid gewoon aanstond, boxen waren aan. Geluid stond vrij hoog en ik hoorde niks, toen zei mijn vader dat ik mijn PC moest opnieuw opstarte en dat hielp. Mischien helpt het ook bij jou? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ja, dat had ik ook eens. Dat het geluid gewoon aanstond, boxen waren aan. Geluid stond vrij hoog en ik hoorde niks, toen zei mijn vader dat ik mijn PC moest opnieuw opstarte en dat hielp. Mischien helpt het ook bij jou? Ik zou eens proberen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ja, dat had ik ook eens. Dat het geluid gewoon aanstond, boxen waren aan. Geluid stond vrij hoog en ik hoorde niks, toen zei mijn vader dat ik mijn PC moest opnieuw opstarte en dat hielp. Mischien helpt het ook bij jou? Ik zou eens proberen. Ja, ik vind het ook raar bij mij. Maar als ik mijn PC opnieuw opstart is alles weer goed met het geluid. Dus ik denk dat het goed van pas komt bij jou dan. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Doet hij het nou? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Doet hij het nou? Het werkt weer gewoon. Een keertje op Slaapstand was al genoeg Reageren
KevinBl Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Als hij het weer een keertje niet doet probreen dan de nieuwe codecs voor geluid te instaleren heb het zelfde probleem gehad gewoon k-lite codec pack Groetjes Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Als hij het weer een keertje niet doet probreen dan de nieuwe codecs voor geluid te instaleren heb het zelfde probleem gehad gewoon k-lite codec packGroetjes Ik installeer ff een tijdje niks hoor. Misschien ff een brandprogramma zodat ik de Back-up van me spel op een DVD kan zetten. Meer komt er bij mij ff niet op. Want ik heb maar een beperkt MB geheugen. Want ik heb er al 9GB voor een klein spelletje opstaan Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Geheugen of harde schijf ruimte? Als je van het eerste te weinig hebt: bijkopen, het groeit niet vanzelf. In het tweede geval: opruimen of bijkopen. Ook hier groeit het niet vanzelf en door te internetten gaat ook langzaam vrije ruimte verloren. Misschien dat je tijdelijke bestanden verwijderen helpt? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Geheugen of harde schijf ruimte? Als je van het eerste te weinig hebt: bijkopen, het groeit niet vanzelf. In het tweede geval: opruimen of bijkopen. Ook hier groeit het niet vanzelf en door te internetten gaat ook langzaam vrije ruimte verloren. Misschien dat je tijdelijke bestanden verwijderen helpt? HDD geheugen. En bijkopen kan ik niet doen in me dingetje Want ik heb een laptop. En daar kan je niks voor bijkopen. Behalve een externe harde schijf. Maar ik zit nog te twijfelen. Of een paar jaar met dit ding doen en doorsparen voor een nieuwe PC of gewoon 500GB HDD (extern) bijkopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.