Jump to content

BioShock 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste GTAForum leden,

Er is een nieuwe BioShock op komst! Ditmaal is het de vervolg van de 1e BioShock, dus BioShock 2. :) Er zijn al berichten dat er nog een vervolg komt van BioShock 2. Er is nog weinig info over deze nieuwe BioShock, het enigste dat we weten is: Dat er een BioShock 2 Trailer is verschenen, en de Release Date weten we. :) De Releasedate is in August 2009. Dus dat word nog even wachten, en mischien nog zelfs sparen voor deze prachtige game! :Y

Platformen:

PC

Xbox360

PS3

Maker:

2K Marin

Screenshots:

BioShock2.jpg

21.jpg

BioShock 2 Trailer:

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

mooie trailer

laten we hopen dat ze niet ergens tegen aan crashen ofzo ^_^

maar is t wel lichamelijk mogelijk om zo snel te kunnen gaan dan?

Geplaatst:
mooie trailer

laten we hopen dat ze niet ergens tegen aan crashen ofzo ^_^

maar is t wel lichamelijk mogelijk om zo snel te kunnen gaan dan?

Volgens mij wel, anders doen ze het niet. ;)

Geplaatst:

Dit is echt water naar de zee dragen, waarom zoveel geld uitgeven aan zo'n project, je had het beter kunnen besteden aan arme landen. 15 Miljoen kunnen echt heel weinig mensen zich veroorloven en hun strooien er gewoon mee.

Geplaatst:
Waar Gaat Dit Spel egenlijk over ? want ik begrijp de trailer niet echt.

Idd de trailer zegt niets veel over het spel. Maar wat ik al wel weet is dat het de vervolg van de 1e BioShock is, dat er waarschijnlijk een Trilogie gaat komen, en dat het zich weer afspeelt in Rapture. :) Meer kan ik niet zeggen, want ik weet verder niks meer. :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

jij bent wel fan van die griezel games he bioshock enz ik niet ik krijg er de kriebels vanen wordt er nogal HYSTERISCH van

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
jij bent wel fan van die griezel games he bioshock enz ik niet ik krijg er de kriebels vanen wordt er nogal HYSTERISCH van

Is wel leuk die spanning bij zulke game's. :)

weet niets van het spel af maar t ziet er mooi uit

Het ziet er zeker mooi uit ja! :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Weet iemand de e-mail van 2K Game's, ik wil graag meer info over BioShock 2. :) En de hoofdpost is aangepast! ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...