GTA Haas Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) Beste GTAForum leden, Er is een nieuwe BioShock op komst! Ditmaal is het de vervolg van de 1e BioShock, dus BioShock 2. Er zijn al berichten dat er nog een vervolg komt van BioShock 2. Er is nog weinig info over deze nieuwe BioShock, het enigste dat we weten is: Dat er een BioShock 2 Trailer is verschenen, en de Release Date weten we. De Releasedate is in August 2009. Dus dat word nog even wachten, en mischien nog zelfs sparen voor deze prachtige game! Platformen: PC Xbox360 PS3 Maker: 2K Marin Screenshots: BioShock 2 Trailer: Bewerkt: 23 januari 2009 door GTA Haas Reageren
robinho123 Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 mooie trailer laten we hopen dat ze niet ergens tegen aan crashen ofzo maar is t wel lichamelijk mogelijk om zo snel te kunnen gaan dan? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 mooie trailerlaten we hopen dat ze niet ergens tegen aan crashen ofzo maar is t wel lichamelijk mogelijk om zo snel te kunnen gaan dan? Volgens mij wel, anders doen ze het niet. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Dit is echt water naar de zee dragen, waarom zoveel geld uitgeven aan zo'n project, je had het beter kunnen besteden aan arme landen. 15 Miljoen kunnen echt heel weinig mensen zich veroorloven en hun strooien er gewoon mee. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik wist niet dat BioShock 2 uitkwam, maarja. Ik benieuwd hoe de game wordt, de trailer zag er wel goed uit. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Waar Gaat Dit Spel egenlijk over ? want ik begrijp de trailer niet echt. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Waar Gaat Dit Spel egenlijk over ? want ik begrijp de trailer niet echt. Idd de trailer zegt niets veel over het spel. Maar wat ik al wel weet is dat het de vervolg van de 1e BioShock is, dat er waarschijnlijk een Trilogie gaat komen, en dat het zich weer afspeelt in Rapture. Meer kan ik niet zeggen, want ik weet verder niks meer. Reageren
-Trix- Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 jij bent wel fan van die griezel games he bioshock enz ik niet ik krijg er de kriebels vanen wordt er nogal HYSTERISCH van Reageren
the_dan Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 weet niets van het spel af maar t ziet er mooi uit Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 jij bent wel fan van die griezel games he bioshock enz ik niet ik krijg er de kriebels vanen wordt er nogal HYSTERISCH van Is wel leuk die spanning bij zulke game's. weet niets van het spel af maar t ziet er mooi uit Het ziet er zeker mooi uit ja! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Weet iemand de e-mail van 2K Game's, ik wil graag meer info over BioShock 2. En de hoofdpost is aangepast! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.