Jump to content

Zandvoor circuit

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey, ik ben bezig om een circuit te maken. en wel het Zandvoort circuit ;)

suggesties zijn welkom, evenals hulp.

hier wat screens:

fdd1tx.jpg

2a0kf2d.jpg

en?

oja, ik heb iemand nodig die - als hij helemaal af is - er een installeerbare mod van kan maken. maar dat duurt nog wel een paar weken ;)

edit: de baan zelf is nu helemaal af, nu nog de omgeving en het afwerken ;) , nog ff een screenshot.

screen:

33lp55s.jpg

en zo issi in het echt:

zandvoort.gif

Bewerkt: door tommyfrogy
  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommyfrogy

12

• Puma

3

• Beagle

3

• Flashingdemon666

3

k ben van plan om hem in sa te zetten. ^^

nog een screen:

aonklf.jpg

Geplaatst:

Leuk gemaakt tot nu toe en ook origineel idee!

Als ie in SA komt zal ik hem zeker even 'n keer proberen ;)

Ziet er prima uit, Tommy. :) Een aanmerking: de finish zit ongeveer in het midden van Gerlach, terwijl hij bij jou model nu bijna aansluit op Tarzan. ;)

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Netjes. Die ga ik zeker een keer proberen. Misschien kun je er bomen neer zetten? :)

KUTGW

Geplaatst:
Netjes. Die ga ik zeker een keer proberen. Misschien kun je er bomen neer zetten? :)

KUTGW

Me to, en mischien een pitlane :D?

KUTGW :tu:

Geplaatst:

Ziet er idd goed uit ja. Alleen wat je zei van "een installer maken aan het eind" gaat lastig worden. Je kan wel de IPL en de IDE installeren, en lijntjes toevoegen aan gta.dat misschien met een hoop gekloot maar om het model toe te voegen aan gta3.img gaat lastig worden voor een gewone install maker, dus zou je je eigen programmatje moeten schrijven die installeert en aan henk IMGtool vragen of Piet Spark of Alci IMGtool hoe de sourcecode van hun programma er uit ziet om een model toe te voegen aan gta3.img en ik neem aan dat je niet heel gta3.img gaat installeren :7^_^

oh nee joh, zo bedoelde ik dat niet, gewoon installeerbaar (de bestanden en readme in een zippy), dus dat ik hem op de site kan zetten en dat iedereen hem downloaden kan ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...