Tommyfrogy Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) hey, ik ben bezig om een circuit te maken. en wel het Zandvoort circuit suggesties zijn welkom, evenals hulp. hier wat screens: en? oja, ik heb iemand nodig die - als hij helemaal af is - er een installeerbare mod van kan maken. maar dat duurt nog wel een paar weken edit: de baan zelf is nu helemaal af, nu nog de omgeving en het afwerken , nog ff een screenshot. screen: en zo issi in het echt: Bewerkt: 24 oktober 2008 door tommyfrogy Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Die baan klopt goed met het echte cirquit. In welke gta ga je het zetten. Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) k ben van plan om hem in sa te zetten. ^^ nog een screen: Bewerkt: 24 oktober 2008 door tommyfrogy Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Leuk gemaakt tot nu toe en ook origineel idee! Als ie in SA komt zal ik hem zeker even 'n keer proberen Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Heel leuk idee, de circuit lijkt precies op die van Zandvoort. Heel leuk bedacht. Reageren
FerryN Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ziet er goed uit Hoop dat deze daadwerkelijk gereleased word, circuits mogen er altijd wel bij . Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 ty , als hij eenmaal af is gaat ie zeker ingame. gewoon ff die tutorial van puma volgen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Ziet er prima uit, Tommy. Een aanmerking: de finish zit ongeveer in het midden van Gerlach, terwijl hij bij jou model nu bijna aansluit op Tarzan. Bewerkt: 24 oktober 2008 door Galiorix Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Netjes. Die ga ik zeker een keer proberen. Misschien kun je er bomen neer zetten? KUTGW Reageren
Traser Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Netjes. Die ga ik zeker een keer proberen. Misschien kun je er bomen neer zetten? KUTGW Me to, en mischien een pitlane ? KUTGW Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Gaat zeker vet worden!! Ziet er goed uit net egt! Reageren
Timske Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Netjes! Ziet er leuk uit, als ik maar niet van de weg afrijd Reageren
Beagle Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ziet er idd goed uit ja. Alleen wat je zei van "een installer maken aan het eind" gaat lastig worden. Je kan wel de IPL en de IDE installeren, en lijntjes toevoegen aan gta.dat misschien met een hoop gekloot maar om het model toe te voegen aan gta3.img gaat lastig worden voor een gewone install maker, dus zou je je eigen programmatje moeten schrijven die installeert en aan henk IMGtool vragen of Piet Spark of Alci IMGtool hoe de sourcecode van hun programma er uit ziet om een model toe te voegen aan gta3.img en ik neem aan dat je niet heel gta3.img gaat installeren Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) oh nee joh, zo bedoelde ik dat niet, gewoon installeerbaar (de bestanden en readme in een zippy), dus dat ik hem op de site kan zetten en dat iedereen hem downloaden kan Bewerkt: 25 oktober 2008 door tommyfrogy Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Kun je met een Snapmap de locatie aangeven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.