Tommyfrogy Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) ik weet nog niet waar ik hem plaatsen ga, dan moet ik nog even uitzoeken. ik denk in het water, maar ik heb liever een vlak stuk terrein. edit: ik heb een probleem, ik wou een beta gaan releasen, maar ik kan dus niet de kami's scripts voor 3ds vinden. en aangezien de downloadlink van puma's tutorail het niet doet en hij ook niet gereageert op de pm's EN ik het niet op google kan vinden, weet ik het ook niet meer... Bewerkt: 25 oktober 2008 door tommyfrogy Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 ik weet nog niet waar ik hem plaatsen ga, dan moet ik nog even uitzoeken. ik denk in het water, maar ik heb liever een vlak stuk terrein.edit: ik heb een probleem, ik wou een beta gaan releasen, maar ik kan dus niet de kami's scripts voor 3ds vinden. en aangezien de downloadlink van puma's tutorail het niet doet en hij ook niet gereageert op de pm's EN ik het niet op google kan vinden, weet ik het ook niet meer... Ik heb er misschien bar weinig verstand van, maar wat ik wel weet is dat Kam´s script niet op de nieuwste versie past. En volgens mij hete die dude Kam en niet Kami. Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 oh zoiets dacht ik ook, maar in dit tutorial endit tutorial heeft puma het toch echt over kami's script Reageren
.Senne Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 yep, het is kam's script. hier een linkje: >>klikkie<< en het werkt wel op mijn 2008/9 versie van 3dsmax, zonder problemen. overigens zeer mooie mod, ik download 'm zeker als ie uitkomt. Misschien voor het plaatsen: maak gewoon ergens een stuk land bij, zoals voor de baai van Santa Maria Beach ofzo, daar in de zee, en plaats daar de track op.. veel suc6 iig Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 okie, thanks en nee, ik ga hem niet voor de baai van santa maria zetten, daar heb ik het f1 shanghai international cicuit staan maar in zee d8 ik ook al aan Reageren
FerryN Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik heb misschien een idee waar je hem kan plaatsen, namelijk hier. Tijdens missies heb je er geen last van, en het is niet dat je hem snel tegen komt tijdens multiplayer bv. En het is niet moeilijk om er te komen. En KUTGW! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik heb misschien een idee waar je hem kan plaatsen, namelijk hier.Tijdens missies heb je er geen last van, en het is niet dat je hem snel tegen komt tijdens multiplayer bv. En het is niet moeilijk om er te komen. En KUTGW! Wel een mooi plekje ja. Maar mij een beetje te afgelegen Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik heb misschien een idee waar je hem kan plaatsen, namelijk hier.Tijdens missies heb je er geen last van, en het is niet dat je hem snel tegen komt tijdens multiplayer bv. En het is niet moeilijk om er te komen. En KUTGW! jah, maar dat is buiten de oorsprongkelijke map van gta. kan je daar wel nieuwe objects neerzetten? btw, vanmiddag (als alles goed gaat) de eerste beta , die helaas wel in de lucht komt te staan... Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Er zijn nog zo veel plekken over. Alleen weet ik niet precies of je daarmee met missies in de problemen komt. Hier 3 in het water en 2 op het land. Moet genoeg zijn denk ik. Reageren
Puma Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 ..en aangezien de downloadlink van puma's tutorail het niet doet en hij ook niet gereageert op de pm's EN ik het niet op google kan vinden, weet ik het ook niet meer... .. Toevallig was ik gister de hele dag weg en had ik dus geen tijd om het forum te checken. Normaal ben ik elke dag meerdere keren online en krijg je direct een PM terug als je mij een PM stuurt. Dat ik meteen afgerekend word op niet-binnen-12-uur-op-een-PM-reageren, vind ik dan ook niet zo fijn om te horen. Om toch nog ontopic te zijn: Leuke mod, maar hoe ziet het totale model er nu uit? Is het puur de baan, of heb je er nog een stukje landschap omheen gebouwd zodat het een eiland betreft? Het model verplaatsen is het makkelijkst te doen met MEd, check de programma's lijst in het Tutorials subforum even voor een downloadlink. Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) nie boos worde, was niet zo bedoelt , tis aleen dattik die scripts nodig had om je tutorial te volgen. . oh btw, nu je er toch bent xP, welke tutorail van je kan ik beter volgen; die op je site of die in de Master Tutorial list? edit: btw, hij is nog niet af, maar ik ga er een eiland van maken, en later misschien andere details. Bewerkt: 26 oktober 2008 door tommyfrogy Reageren
Puma Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 De tutorial die op m'n site staat staat ook op het forum. Die tutorial vind ik zelf in ieder geval de beste, het is de meest uitgebreide namelijk. Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) okie, ik ben nu bij het exporteren, dat met die faces en textures is een rotwerk zeg >.< ik pm wel als ik vragen heb edit: De "Ik-snap-geen-hol-van-3dsMeks"-tutorial, hoe verzin je het xP edit: wtf, wat een ***programma die txdworkshop, telkens heb ik zo'n lege balk onderin. of als ik de en na laatste edit, veranderd de Laatste ook... edit: poep, het werkt niet..., als ik in map editor new item doe en de goede txd en dff bestanden aangeef valt de map editor uit :O weet iemand wat het probleem is? Bewerkt: 26 oktober 2008 door tommyfrogy Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 helaas, t gaat niet door... ik krijg hem niet ingame >.< Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 nt dbblpstn. je kan toch gewoon je circuit manueel ingame zetten, met een tut van Wazuup of Wauzie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.