Jump to content

Zandvoor circuit

Recommended Posts

Geplaatst:

De screens in Sketchup zien er in ieder geval netjes uit. Als racefanaat had ik denk ik wel liever de lange versie gezien, maar deze korte versie is ook netjes. Hopelijk lukt het je nog om hem ingame te krijgen, dat zou wel echt gaaf zijn. :Y

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommyfrogy

12

• Puma

3

• Beagle

3

• Flashingdemon666

3

Geplaatst: (bewerkt)

Het circuit ziet er leuk uit.

en om effe offtopic te gaan: die Shangai international F1 circuit ofzoiets, ik heb da ook, de nieuwste versie zelf en ik heb er al massas bug in gevonden. (k*tgast die denkt dat hij kan een mod maken)

bytheway, ik ben zelf ook bezig met een circuit in sketchup. maar het lukt niet goed om alles in sa te zetten vanuit een sketchup model, net zoals men eilandje, men huisjes en men oud vliegveldje (da laatste zal ik nog eens moeten zoeken, nog een paar bugs gevonden).

en hoe ik doe om alles uit te testen: ik heb een demoversie van 3Drad (www.3drad.com). een leuk programaatje om dingen uit te testen voor gta sa.

[edit]: link

Bewerkt: door Mathiaske
Geplaatst:

Nee klopt, als je je ogen open doet kun je lezen dat hij 'm niet ingame krijgt en dus vanzelfsprekend nog geen download heeft :ch:

Wat lukt er niet qua ingame-zetten? Ik wil je best helpen en als 't echt niet lukt de .dff, .txd en .col voor je maken zodat je er zelf mee verder kunt prutsen in de map-editor (ofzo).

• 10 maanden later...
Geplaatst:
wanneer gaat het af zijn

Als je goed kijkt is dit topic al van een jaar geleden. Dus grootte kans dat dit circuit nooit word gereleased.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...