Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 hey mensen hoe sla je bewegende plaatjes op van internet want bijvoorbeeld mensen hebben bewegende emoticons gedownload en als ik ze opsla staan ze stil :blink: Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Gewoon rechtermuisknop, opslaan als. Je moet het plaatje wel openen met een programma dat die kan lezen. Reageren
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2005 en welk progamma is dat Reageren
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2005 hij staat niet op mijn computer weet jij mischien waar je die kan downloaden??? Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Als ik een bewegend plaatje wil opslaan van het internet kan ik het alleen maar opslaan als .bmp daarom werkt het dus ook niet. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Je moet het opslaan als gif extensie. En Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen is met Microsoft® Windows™ XP bijgeleverd. Reageren
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2005 sorry maar ik heb mijn computer meerderre malen doorzogt en er staat nergens windows viewer Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 nee, fout... gewoon afbeelding opslaan als... en dan toevoegen aan msn Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 sorry maar ik heb mijn computer meerderre malen doorzogt en er staat nergens windows viewer Als je Windows XP hebt dan moet je gewoon rechtermuisklik op het plaatje (die je gedownload hebt) >Eigenschappen> naast openen met zie je :wijzigen... klik op wijzigen... en selecteer de windows viewer.... als het goed is moet ie het dan doen. Reageren
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2005 nee, fout... gewoon afbeelding opslaan als... en dan toevoegen aan msn ja dat kan ik wel maar dan bewegen ze niet meer ze staan dan altijd stil ik zou het wel nooit snappen (windows viewer heb ik wel gevonden) Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 heb je msn 7.0? alleen in 7.0 kan je bewegende plaatjes toevoegen Reageren
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2005 ja dat heb ik maar ik wil/hoef ze niet aleen maar voor msn te gebruiken Reageren
Ewoud Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Gewoon afbeelding opslaan en dan openen met windows vieuwer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.