frijnsje Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) Hoihoi, Om de een of andere reden kan ik mijn topic niet meer terugvinden... Raar... Is het soms een bug in het script van dit forum ofzeau? Anyways, wat vinden jullie van mn sig? EDIT: Laat me niet merken dat jullie met opzet het vorige topic hebben verwijderd > Het is zo unfair Bewerkt: 23 oktober 2008 door frijnsje
ikt Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Zoals ik eerder al zei, antialias de renders.. Groot en rond + blokkerig past niet. En zet er een border op.
Neville Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Waarschijnlijk verwijderd door een mod met een bug... Ach ik weet het niet. Ik vind hem mooi in zijn eenvoud, en droogheid. Ik kan er geen cijfer aangeven, alleen maar wat ik van de specifieke details vind, en die heb ik net genoemd volgens mij dus, einde bericht.
frijnsje Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Zoals ik eerder al zei, antialias de renders.. Groot en rond + blokkerig past niet. En zet er een border op. Jij geeft ten minste de bedoelde feedback, thanx
Versnellingspook Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Hmmm, ik vind dit wel vervelend hoor, ik had net een reactie getypt is ie opeens weg . Nou wat ik al zei zonet, ik vind het een erg mooi plaatje! Alleen is de tekst "GTA Forum" iets te prominent aanwezig. Je had bijvoorbeeld de tekst "mr-green pwns" iets meer naar de voorgrond kunnen halen. 7,9423/10
KillerZero86 Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 dit lijkt mischien afkraken,. maar moet je vooral nier persoonliojk opvatten; het gaat puur over 1 dingetje dat je gemaakt hebt: Ik vind hem niet knap, niet mooi, niet speciaal, mischien alleen een beetje droog. Ik had m zelf ookkunnen maken en dat zegt nogalwat
Sprunk Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) Grappig dat je vind dat je nu iedereen op dit forum pwnd, terwel je net komt kijken met 8 berichten En de sig, tjs, hij is een beetje aan de simpele kant. TIP: Download de trial van Photoshop en volg wat tuts, met een beetje wil zet je dan toch al gauw een redelijke sig neer. Cijfer: 4 Bewerkt: 23 oktober 2008 door Sprunk
Nuke[NL] Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Het gaat bij deze sig vooral om de essentie, de boodschap. De signature zelf is maar het medium om de boodschap aan anderen over te dragen. Aangezien degenen die deze boodschap werkelijk begrijpen hier geen ingewikkelde signature voor nodig hebben, is de combinatie van kracht en eenvoud dus zeer geslaagd. 1337/1337 dus
Lantyz Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 >>> Door Lantyz: Laatste waarschuwing aan de heren<<<
Recommended Posts