CBS Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ha iedereen! Ik heb even een vraagje over SA:MP: Hoe kan je met meerdere in een auto zitten? Dus waar op m`n toetsenbord moet ik dan drukken als ik bij iemand in de auto wil zitten? Alvast bedankt! Reageren
joppie Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Als je als passagier mee wilt, druk dan op G. Veel plzier! Reageren
Ophion Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Daarna de H knop voor als je een drive-by wil doen. Reageren
JeGe Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Daarna de H knop voor als je een drive-by wil doen. Even een kleine toevoeging, het hoeft niet altijd H te zijn. Het ligt er maar net aan welke toets jij als toeter knop hebt ingesteld Reageren
Jan_Dulles Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Caps-lock werkt ook, als H en Caps-lock niet werkt moet je even naar opties gaan, controller setup en dan default, dan hoort het weer te werken ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.