MFCL Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) ok ik was een topic aant lezen op gtaforums.com... en iemand daar zij dat patrickW de hotcoffie mod heeft gemaakt??? het kan ook een grapje zijn hoor want ik weet niet zeker of het waar is maar.... PATRICKW??? DE ADMIN??? WTF>>>??? ------------------------- is dit waar jonges? Bewerkt: 23 oktober 2008 door MFCL Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 ok ik was een topic aant lezen op gtaforums.com... en iemand daar zij dat patrickW die mod heeft gemaakt??? het kan ook een grapje zijn hoor want ik weet niet zeker of het waar is maar.... PATRICKW??? DE ADMIN??? WTF>>>??? ------------------------- is dit waar jonges? Een admin die iets doet ? Dat moet een fout zijn.. Reageren
MFCL Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) nee maar ik bedoel van... is dit waar? oeps... lees eerste post Bewerkt: 23 oktober 2008 door MFCL Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ik weet niet over welke mod je het precies hebt, maar ik heb er inderdaad verschillende gemaakt. EDIT: Aangepaste eerste post gelezen. JA, dat is er ook 1 van mijn hand Reageren
MFCL Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 dus gta sa heeft exstra versies van de exe uitgebracht die unmodable zijn wegens die mod? ps: vette mod man.... sorry Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Aaaaah BEL DE POLITIE!!!! Een nederlander maakt een mod! AAAAH!!! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Er was ooit een nieuwsbericht over maar die moet ik ff voor je opzoeke Reageren
Tjerk Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Deze waarschijnlijk Klik, maar hier hebben ze het over een 'Nederlandse computer hacker'. Ze hebben er blijkbaar weinig verstand van Edit: Hier wordt het trouwens ook nog gediscuseerd: Klik Bewerkt: 24 oktober 2008 door Tjerk Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Deze waarschijnlijk Klik, maar hier hebben ze het over een 'Nederlandse computer hacker'. Ze hebben er blijkbaar weinig verstand van Edit: Hier wordt het trouwens ook nog gediscuseerd: Klik Ik bedoelde een andere. Eentje op NU.nl Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Is het trouwens waar dat PatrickW het aan de stok heeft gehad met onder andere Jack Thompson en Hilary Clinton? (Anders ben ik wel erg verkeerd ingelicht ) Reageren
Miek Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik vind het eerlijk gezegd wat raar als iemand Rockstar miljoenen schade aan doet en de mensen een schadevergoeding moet betalen met z'n mod en daarna admin wordt van een officieel forum. Dit moest er al lang uit. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik vind het eerlijk gezegd wat raar als iemand Rockstar miljoenen schade aan doet en de mensen een schadevergoeding moet betalen met z'n mod en daarna admin wordt van een officieel forum.Dit moest er al lang uit. Nu je het zegt heb je best wel geleik. Maar ik ga maar niet mijn mond te ver open trekken want wil geen warn Reageren
Miek Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik vind het eerlijk gezegd wat raar als iemand Rockstar miljoenen schade aan doet en de mensen een schadevergoeding moet betalen met z'n mod en daarna admin wordt van een officieel forum.Dit moest er al lang uit. Nu je het zegt heb je best wel gelijk. Maar ik ga maar niet mijn mond te ver open trekken want wil geen warn Ik zeg gewoon wat ik te zeggen heb. Warn of geen warn. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) Wat ik wel eens wil weten of Patrick daardoor ook in contact is geweest met de politie en/of R*, als dat zo is, wat hadden ze te zeggen dan? Bewerkt: 25 oktober 2008 door Bierbuikje Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Is het trouwens waar dat PatrickW het aan de stok heeft gehad met onder andere Jack Thompson en Hilary Clinton? (Anders ben ik wel erg verkeerd ingelicht ) Nee. Ze zeiden alleen dat de Hot Coffee Mod niet kon, maar dat die mod is ontdekt, is de schuld van Rockstar, niet PW. Ze hebben het er niet voor niets ingemaakt: ze wilde het erin hebben. Anders hadden ze van tevoren wel goed gekeken of alles verwijderd is, en niet zorgen dat je met een editor door 1 getal te wijzigen, gelijk dit kan zien. Ik vind het eerlijk gezegd wat raar als iemand Rockstar miljoenen schade aan doet en de mensen een schadevergoeding moet betalen met z'n mod en daarna admin wordt van een officieel forum.Dit moest er al lang uit. 1) Rockstar heeft toegegeven dat zei fout zaten, niet PatrickW. Ze hebben zelfs excuus naar Patrick gemaakt, omdat ze hem eerst vals beschuldigde van het toevoegen van de scènes, terwijl het overduidelijk was dat die er al in zaten. 2) Als PatrickW hem niet gevonden had, had een ander het wel gedaan. 3) Mods maken is geen schande, maar gewoon een hobby. 4) Zoals ik ooit ergens gelezen heb: "Rockstar Games is een kei in het omzetten van negatieve publiciteit in positieve publiciteit". Daarmee doelde ze op de Hot Coffee Mod. In het geval van Rockstar zorgt elke publiciteit voor meer verkopen, waardoor er uiteindelijk meer geld in het laatje komt door deze actie dan dat eruit gaat. Rockstar heeft niets tegen PatrickW, en andersom. Ik zou geen reden zien waarom hij hier geen admin mag zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.