Miek Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Als dat zo is, wat hadden ze te zeggen dan? Dat zijn onze zaken niet. Dat gaan ze niet aan onze neus hangen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Wat ik wel eens wil weten of Patrick daardoor ook in contact is geweest met de politie en/of R*, als dat zo is, wat hadden ze te zeggen dan? Met R* waarschijnlijk wel, maar ze konden hem uiteraard niets maken. Ze waren het tenslotte zelf die die data geschreven hadden en op de CD hebben gezet. Verder heeft PW alleen wat last gehad van journalisten. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Als dat zo is, wat hadden ze te zeggen dan? Dat zijn onze zaken niet. Dat gaan ze niet aan onze neus hangen. Het zijn onze zaken niet, maar nieuwsgierigheid kan ook nog. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 1) Rockstar heeft toegegeven dat zei fout zaten, niet PatrickW. Ze hebben zelfs excuus naar Patrick gemaakt, omdat ze hem eerst vals beschuldigde van het toevoegen van de scènes, terwijl het overduidelijk was dat die er al in zaten. 2) Als PatrickW hem niet gevonden had, had een ander het wel gedaan. 3) Mods maken is geen schande, maar gewoon een hobby. 4) Zoals ik ooit ergens gelezen heb: "Rockstar Games is een kei in het omzetten van negatieve publiciteit in positieve publiciteit". Daarmee doelde ze op de Hot Coffee Mod. In het geval van Rockstar zorgt elke publiciteit voor meer verkopen, waardoor er uiteindelijk meer geld in het laatje komt door deze actie dan dat eruit gaat. Rockstar heeft niets tegen PatrickW, en andersom. Ik zou geen reden zien waarom hij hier geen admin mag zijn. Nooit gedacht dat het helemaal niet de fout van R* zou zijn. Nouja dan mag hij Admin blijven. Maar ff een vraagje: Waar kan ik de reden vinden waarom Lantyz en PW Admin zijn geworden? Reageren
Miek Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 1) Rockstar heeft toegegeven dat zei fout zaten, niet PatrickW. Ze hebben zelfs excuus naar Patrick gemaakt, omdat ze hem eerst vals beschuldigde van het toevoegen van de scènes, terwijl het overduidelijk was dat die er al in zaten.Rockstar heeft niets tegen PatrickW, en andersom. Ik zou geen reden zien waarom hij hier geen admin mag zijn. Ik dacht dat de Hot Coffee Mod nog niet bestond in de game, en dat PatrickW die volledig zelf maakte. Blijkt dat niet zo te zijn. Mijn excuses daarvoor. Trouwens heb ik ontzettend veel respect voor Patrick en doet hij het schitterend als admin. Ik dacht dat het anders in elkaar zat. Het was gewoon een vergelijking. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik vind dat ze hem niets konden verwijten (hebben ze ook niet echt gedaan), je loopt naar de winkel. Koopt GTA, daarbij heb je het recht gekocht de bestanden te mogen gebruiken die op de CD staan (niet het recht het illegaal te verspreiden), dus die bestanden zijn van jouw en dan mag je ze veranderen. Reageren
Beagle Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Helemaal mee eens met bierbuikje en nog een paar. Rockstar heeft het in een spel gezet, heeft het gepubliceerd en het is ook nog eens getest door beta testers (niet dat die het spel modden maarja). Ik vind het zelf ook stoer dat onze admin van dit forum, Patrick dat even had uitgevonden. Ook nog dat hij journalisten aan zn broek had hangen (lol), veel publiciteit voor een mod, mensen die er niks van af weten (van gta modding) waren er zelfs enthousaist over. Voordat ik modden hoorde ik van een vriendje wel dat hij een hot coffee mod had etc etc. Nu zit ik op het forum met deze nederlandse computer hacker En Rockstar excuses aan Patrick? Hoe hebben ze dat gedaan Patrick? Even aankloppen "Hello and sorry mr Patrick, that we blaimed it on you.". Hehehe. *Meisje zegt* Vertel me alleees Patrick Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (...) Maar ff een vraagje: Waar kan ik de reden vinden waarom Lantyz en PW Admin zijn geworden? Lantyz werd op 18 juni 2005 admin en PatrickW op 22 juni 2005, na opheffing van de God Moderators. Ik weet trouwens niet of de Crown #1 (geheel over GTA4) nog te koop is, maar daar stond een heel interview in met PatrickW over de Hot Coffee mod. Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 De Hot Coffee affaire is ondertussen al lang dood en begraven, en nog schreeuwt men er van alles over zonder er ook maar iets van begrepen te hebben. Het minste dat je kunt doen is even opzoeken waarover je praat voordat je een mening vormt. Enkele bronnen om te beginnen zijn WikiGTA, Wikipedia, Patricks eigen statement en Rockstars Nomorehotcoffee.com. Nouja dan mag hij Admin blijven. Gelukkig maar. Dank je voor je oneindige goedheid, zamg0d1. Waar kan ik de reden vinden waarom Lantyz en PW Admin zijn geworden? In tegenstelling tot Patrick verdien ik jouw genade niet; ik heb geen kwaliteiten. Ik chanteer Joriz gewoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.