NickyHendriks Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Hallo, Ik zat op NU.nl een beetje rond te neuzen naar een nieuws artikel en kwam dit tegen: http://www.nu.nl/news/1759311/210/rss/Rock...26%2339%3B.html Misschien moet je dat eens lezen. Het gaat over de nieuwwe GTA dat het niet minder geweldadiger word.
KillerZero86 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 allen maar goed als je het mij vraagd!
Zaahed Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 O best jammer voor de mensen die hem gaan kopen. Maarja ik koop hem gellukig niet heb geen DS
NickyHendriks Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 O best jammer voor de mensen die hem gaan kopen.Maarja ik koop hem gellukig niet heb geen DS Het blijft even geweldadig als de andere GTA's
Zaahed Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 O best jammer voor de mensen die hem gaan kopen.Maarja ik koop hem gellukig niet heb geen DS Het blijft even geweldadig als de andere GTA's Ow ik zie nu pas dat er niet staat.
vice infernusX Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 ik heb wel een DS maar kweet niet seker of ik hem koop ik wacht eerst maar evve op de eerste trailers viceX
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Dus? Als het nou minder werd, Dan had je wel een topic kunnen openen, Maar waar slaat dit nou op? Sorry voor mod gedrag áls het Mod gedrag is.. Bewerkt: 24 oktober 2008 door Unmountable Tijmen
MegaPilot Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Dus? Als het nou minder werd, Dan had je wel een topic kunnen openen, Maar waar slaat dit nou op?Sorry voor mod gedrag áls het Mod gedrag is.. Geen Mod-gedrag hoor. Gewoon de waarheid. Ik ken geen Gta die niet gewelddadig is.
Sprunk Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ben blij toe dat het geen teletubie GTA word. GTA = GTA. en GTA = geweldadig. Als GTA niet geweldadig is, is het geen GTA meer.
Perron55 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ben blij toe dat het geen teletubie GTA word. GTA = GTA. en GTA = geweldadig. Als GTA niet geweldadig is, is het geen GTA meer. daar sluit ik me volledig bij aan Weet nog niet of ik hem ga kopen...misschien wel maar dan is mijn arme vader voor altijd en eeuwig zijn "My first Sony" a.k.a. Nintendo DS kwijt kan ik hem niet aan doen
Zaahed Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) Dus? Als het nou minder werd, Dan had je wel een topic kunnen openen, Maar waar slaat dit nou op?Sorry voor mod gedrag áls het Mod gedrag is.. Geen Mod-gedrag hoor. Gewoon de waarheid. Ik ken geen Gta die niet gewelddadig is. Ik ook niet Ben blij toe dat het geen teletubie GTA word. GTA = GTA. en GTA = geweldadig. Als GTA niet geweldadig is, is het geen GTA meer. Ja gellukig geen teletubie voor de DS spelers Bewerkt: 25 oktober 2008 door zaahed
nintendo5998 Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 een gta zonder geweld is toch niets waard. daar heb je geen lol aan.
Rene-GTA Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Dat vindt ik niet zo goed voor GTA:CW, in GTA moet geweld in zitten. Bij de andere GTA 's was dat ook zo.
Thundercover Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Dat vindt ik niet zo goed voor GTA:CW, in GTA moet geweld in zitten. Bij de andere GTA 's was dat ook zo. Er zit juist geweld in, het is net zo gewelddadig als anders.
Svenie Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Komaan zeg, een GTA zonder geweld is zoals een café zonder bier. Als zelfs in GTA Advance met zijn Top Down View geweld zit en het spel een 16+ rating krijgt, wat moet je dan niet verwachten van een game met een isometrisch camerastandpunt? Dat het spel een 18+ rating kreeg leek me ook al meer dan duidelijk. Dit topic lijkt me dus ook overbodig en om spamreacties te vermijden:
Recommended Posts