Jump to content

GTA:CW niet minder geweldadiger

Recommended Posts

Geplaatst:

O best jammer voor de mensen die hem gaan kopen.

Maarja ik koop hem gellukig niet heb geen DS ^_^

Geplaatst:

Het blijft even geweldadig als de andere GTA's :7

Geplaatst:

Het blijft even geweldadig als de andere GTA's :7

Ow ik zie nu pas dat er niet staat. :D

Geplaatst:

ik heb wel een DS maar kweet niet seker of

ik hem koop :bier: ik wacht eerst maar evve op de eerste trailers :sigaar::slotje::cry:

viceX

Geplaatst: (bewerkt)

Dus? Als het nou minder werd, Dan had je wel een topic kunnen openen, Maar waar slaat dit nou op?

Sorry voor mod gedrag áls het Mod gedrag is..

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:
Dus? Als het nou minder werd, Dan had je wel een topic kunnen openen, Maar waar slaat dit nou op?

Geen Mod-gedrag hoor. Gewoon de waarheid. Ik ken geen Gta die niet gewelddadig is. :7

Geplaatst:

Ben blij toe dat het geen teletubie GTA word. GTA = GTA. en GTA = geweldadig. Als GTA niet geweldadig is, is het geen GTA meer. :clown:

Geplaatst:
Ben blij toe dat het geen teletubie GTA word. GTA = GTA. en GTA = geweldadig. Als GTA niet geweldadig is, is het geen GTA meer. :clown:

daar sluit ik me volledig bij aan :tu:

Weet nog niet of ik hem ga kopen...misschien wel maar dan is mijn arme vader voor altijd en eeuwig zijn "My first Sony" a.k.a. Nintendo DS kwijt :puh: kan ik hem niet aan doen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Geen Mod-gedrag hoor. Gewoon de waarheid. Ik ken geen Gta die niet gewelddadig is. :7

Ik ook niet

Ja gellukig geen teletubie voor de DS spelers :schater:

Bewerkt: door zaahed
Geplaatst:

een gta zonder geweld is toch niets waard.

daar heb je geen lol aan.

Geplaatst:

Dat vindt ik niet zo goed voor GTA:CW, in GTA moet geweld in zitten. Bij de andere GTA 's was dat ook zo. :)

Geplaatst:
Dat vindt ik niet zo goed voor GTA:CW, in GTA moet geweld in zitten. Bij de andere GTA 's was dat ook zo. :)

Er zit juist geweld in, het is net zo gewelddadig als anders. :Y

Geplaatst:

Komaan zeg, een GTA zonder geweld is zoals een café zonder bier. Als zelfs in GTA Advance met zijn Top Down View geweld zit en het spel een 16+ rating krijgt, wat moet je dan niet verwachten van een game met een isometrisch camerastandpunt? Dat het spel een 18+ rating kreeg leek me ook al meer dan duidelijk. Dit topic lijkt me dus ook overbodig en om spamreacties te vermijden: :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...