Jump to content
GTA-Sheep

GTA IV Throphies voor PS3


Rockstar maakt heden per E-mail bekend dat het langverwachte trophy-systeem voor GTA IV op de Playstation 3 aanstaande maandag 27 oktober 2008 beschikbaar komt. Spelers dienen dan wel een update te downloaden en te installeren. Er zullen 51 trophy's zijn in 4 verschillende niveau's: goud, zilver, brons en platinum. Onder de trophy's vindt je onder andere de volgende:

trophy_oma.gif One Man Army - Overleef 5 minuten met een 6-sterren warranty level

trophy_dd.gif Dare Devil - Vind alle Unique Stunt Jumps van Liberty City

trophy_cr.gif Chain Reaction - Blaas 10 voertuigen op in 10 seconden of minder

trophy_lcm.gif Liberty City Minute - Speel de volledige storyline uit in minder dan 30 uur.

Meer informatie is te vinden op de site van Rockstar: www.rockstargames.com/IV vanaf aanstaande maandag.

Met hartelijke dank aan Biocount die in ==> dit <== topic voor het eerst melding maakt van dit nieuwsfeit....

Update:

Inmiddels is een 20 MB grote update (met versie nummer 1.03) beschikbaar wat de trophies toevoegt aan GTA4. Om de trophies te kunnen halen dien je helaas wel met een nieuw spel te beginnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb denk ik een ontdekking gedaan na de update voor de Thropys.

Als ik in single player mijn radio aan doe en het op een andere radio wil zetten hoor ik zo klein geluidje wat je ook hoort in oude radio.

Bijv als je met je radio knopje draait.

Ik weet niet of dit bekent is want ik hoor het nu pas echt heel duidelijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb denk ik een ontdekking gedaan na de update voor de Thropys.

Als ik in single player mijn radio aan doe en het op een andere radio wil zetten hoor ik zo klein geluidje wat je ook hoort in oude radio.

Bijv als je met je radio knopje draait.

Ik weet niet of dit bekent is want ik hoor het nu pas echt heel duidelijk.

bedoel je zo dat klein tikje zo als je van post verandert?

ja ik denk ook dat dat nieuw is

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of mischien een nieuw klein bugje? :puh:

Het is geen bug want als je elke keer je radio kanaal naar een andere kanaal doet hoor je die geluidje.

Het is toch een gewoon hoog tikje dat je hoort, he? Want dat hoort iedereen en zit al vanaf het begin in het spel?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of mischien een nieuw klein bugje? :puh:

Het is geen bug want als je elke keer je radio kanaal naar een andere kanaal doet hoor je die geluidje.

Het is toch een gewoon hoog tikje dat je hoort, he? Want dat hoort iedereen en zit al vanaf het begin in het spel?

Ja, die bedoel ik.

Die heb ik nog never nooit gehoord.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat zegt meer iets over jou dan over het spel zelf, lijkt me. Misschien een beetje een raar voorbeeld, maar bij mijn fiets zaten mijn remhendels los. Ik dacht: 'What the fuck, die dingen zat toch gewoon stevig vast?!', maar na het te controleren bij de fietsen van mijn 2 zussen, kwam ik tot de conclusie dat het wel zo zou moeten zitten. Om een lang verhaal kort te maken: als je ergens niet op let, kan het zijn dat je ook niet merkt dat het er is. En als je het dan opeens opvalt, lijkt het alsof het er nooit geweest is vòòr dat moment....

Bewerkt: door Galiorix

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

one man's army is gemakkelijk gewoon een helikopter pakken en dan naar een eiland gaan waar je niet heen mag(kan allen als je nog niet naar alle 3 de eilanden kan) en vlieg 5 minuten en tada je hebt je trophy

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar hoe zit dat nu eigenlijk met die Throphies voor GTA IV?

Moet je die dingen waar je een thropie voor kunt krijgen gewoon in singel player doen?

Of ik MP?

En moet je daar dan ook nog een speciale game voor selecteren? om aan deze Thropies deel te kunnen nemen?

Ik snap het niet helemaal.

Want de savegames zouden ook niet meer werken.

En bij mij werken ze nog gewoon.

Terwijl ik de update al wel heb gedaan. :?

Ook als ik een cheat invoer komt er iets te staan dat de throphie nu geblokkeerd is door de cheat ofzo iets dergelijks :?

Wie weet hoe dit precies zit?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar hoe zit dat nu eigenlijk met die Throphies voor GTA IV?

Moet je die dingen waar je een thropie voor kunt krijgen gewoon in singel player doen?

Of ik MP?

En moet je daar dan ook nog een speciale game voor selecteren? om aan deze Thropies deel te kunnen nemen?

Ik snap het niet helemaal.

Want de savegames zouden ook niet meer werken.

En bij mij werken ze nog gewoon.

Terwijl ik de update al wel heb gedaan. :?

Ook als ik een cheat invoer komt er iets te staan dat de throphie nu geblokkeerd is door de cheat ofzo iets dergelijks :?

Wie weet hoe dit precies zit?

De trophy's werken niet op een oude savegame. De savegame doet het gewoon nog.

Je moet wel een nieuwe game gaan beginnen

Als je cheats gaat gebruiken kunnen sommige trophy's geblokkeerd worden

Alle trophy's moet je gewoon in singelplayer doen, behalve de trophy's die voor multiplayer bestemd zijn

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...