Jump to content
GTA-Sheep

GTA IV Throphies voor PS3

Rockstar maakt heden per E-mail bekend dat het langverwachte trophy-systeem voor GTA IV op de Playstation 3 aanstaande maandag 27 oktober 2008 beschikbaar komt. Spelers dienen dan wel een update te downloaden en te installeren. Er zullen 51 trophy's zijn in 4 verschillende niveau's: goud, zilver, brons en platinum. Onder de trophy's vindt je onder andere de volgende:

trophy_oma.gif One Man Army - Overleef 5 minuten met een 6-sterren warranty level

trophy_dd.gif Dare Devil - Vind alle Unique Stunt Jumps van Liberty City

trophy_cr.gif Chain Reaction - Blaas 10 voertuigen op in 10 seconden of minder

trophy_lcm.gif Liberty City Minute - Speel de volledige storyline uit in minder dan 30 uur.

Meer informatie is te vinden op de site van Rockstar: www.rockstargames.com/IV vanaf aanstaande maandag.

Met hartelijke dank aan Biocount die in ==> dit <== topic voor het eerst melding maakt van dit nieuwsfeit....

Update:

Inmiddels is een 20 MB grote update (met versie nummer 1.03) beschikbaar wat de trophies toevoegt aan GTA4. Om de trophies te kunnen halen dien je helaas wel met een nieuw spel te beginnen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

lol ik had eerst gelezen speel de volledige storyline uit in minder dan 30 minuten. Ik dacht al WTF. Maar het is 30 uur! Hopen dat dit ook voor PC komt.

Ik denk niet dat er trophys voor de pc uitkomen,want de trophys zijn alleen voor de PS3.

Mischien dat er op de pc versie andere soort kleine missies uitkomen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

lol ik had eerst gelezen speel de volledige storyline uit in minder dan 30 minuten. Ik dacht al WTF. Maar het is 30 uur! Hopen dat dit ook voor PC komt.

Ik denk niet dat er trophys voor de pc uitkomen,want de trophys zijn alleen voor de PS3.

Mischien dat er op de pc versie andere soort kleine missies uitkomen.

Waarschijnlijk worden de 'Achievements' gewoon gebruikt, en kan je die dan weer terug vinden op je Live account.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De PS3-lijst is al een tijdje bekend, hier.

volgens mij haalt niemand de hele storyline in 30 min :N

Misschien is het een beetje verwarrend dat de trophy 'Liberty City Minute' heet, maar het gaat hier natuurlijk om 30 uurtjes.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik lees dat mailtje nu pa maar ik denk niet dat ik daar nog zin in heb hoor ik ga gewoon lekker fifa'en en ik zie wel

Groetjes aan de mensen die nu niet kunnen slapen zoals ik

The Alien

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Alle trophies zijn voor de meeste hier makkelijk te verkrijgen. Behalve de online multiplayer rank van rank 10, dit is de moeilijkste trophie voor de meeste hier. De rest is allemaal eazmode ;)

Maar wel slimme zet van rockstar om het nu te doen, want de trophies farmen is toch weer een bezigheid voor de meeste mensen die gta hebben op de ps3. Al helemaal nu er andere games op de markt zijn waardoor GTA toch een kleine hoeveelheid actieve spelers mis gaat lopen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De trophies van GTAIV voor de PS3 komt me totaal niet onverwachts aangezien dit al maanden geleden al een beetje bekend was. Maar toen was het nog een rumor.

Dat noem j n gerugt in het Nederlands :duh:

BTW: Ik zie heus wel dat ik 'n G in plaats van de CH gezet heb :7

Bewerkt: door Masturmind

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...