Jump to content
GTA-Sheep

GTA IV Throphies voor PS3

Rockstar maakt heden per E-mail bekend dat het langverwachte trophy-systeem voor GTA IV op de Playstation 3 aanstaande maandag 27 oktober 2008 beschikbaar komt. Spelers dienen dan wel een update te downloaden en te installeren. Er zullen 51 trophy's zijn in 4 verschillende niveau's: goud, zilver, brons en platinum. Onder de trophy's vindt je onder andere de volgende:

trophy_oma.gif One Man Army - Overleef 5 minuten met een 6-sterren warranty level

trophy_dd.gif Dare Devil - Vind alle Unique Stunt Jumps van Liberty City

trophy_cr.gif Chain Reaction - Blaas 10 voertuigen op in 10 seconden of minder

trophy_lcm.gif Liberty City Minute - Speel de volledige storyline uit in minder dan 30 uur.

Meer informatie is te vinden op de site van Rockstar: www.rockstargames.com/IV vanaf aanstaande maandag.

Met hartelijke dank aan Biocount die in ==> dit <== topic voor het eerst melding maakt van dit nieuwsfeit....

Update:

Inmiddels is een 20 MB grote update (met versie nummer 1.03) beschikbaar wat de trophies toevoegt aan GTA4. Om de trophies te kunnen halen dien je helaas wel met een nieuw spel te beginnen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

En als er 1 door een cheat is geblokeerd, moet je dan helemaal een nieuw game beginnen om deze trophie opnieuw te kunnen halen?

Of kan je hem ook weer unlocken? :?

Als je saved wel ja. Dus ik stel voor om eerst je Trophies te halen en dan pas te gaan cheaten.. ^_^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb nog even een snelle vraag voor dat ik (eindelijk) ga beginnen met het halen van de Trophies. Voor een van de Trophies moet je namelijk de storyline binnen 30 uur halen alleen als je het spel niet speelt, gaat de tijd dan wel door? Als dat namelijk wel zo is dan kan ik beter beginnen met een nieuw spel wanneer het Zaterdag is bijvoorbeeld, dan kan ik namelijk langer spelen omdat ik dan vrij ben van school. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee, de tijd start als je de game begint. Als je de game bijvoorbeeld opslaat en iets anders gaat doen stopt de tijd totdat je je savegame weer laadt. Dus je kan hem wel een paar jaar laten staan, maar de tijd dat je gespeeld hebt veranderd niet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee, de tijd start als je de game begint. Als je de game bijvoorbeeld opslaat en iets anders gaat doen stopt de tijd totdat je je savegame weer laadt. Dus je kan hem wel een paar jaar laten staan, maar de tijd dat je gespeeld hebt veranderd niet.

Bedankt voor het snelle antwoord, ik denk dat ik dan maar eens ga beginnen! :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij kan dat alleen in Deathmatch, Team Deathmatch en andere modi waarmee je elkaar moet killen. Zoals Cops&Robbers. Volgens mij kan dat daarbij ook. Weet ik niet zeker. Maar je kan hem sowieso halen als je DM of TDM doet ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...