cj4l Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Hey ik heb een vraagje hope bestuur ik de spot van de politie helicopter? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Je drukt op H, dan als je naar links vliegt gaat de Spot ook mee naar links, en dat geld hetzelfde voor de recterkant. Reageren
Jay; Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Zoals GTA Haas al zei kan dat met 'H', '+' (met numpad) en de 'caps lock' toets. Op de PS3 meen ik dat het met 'R3' kon. Let op: je kan het zoeklicht altijd aanzetten maar het zal alleen in de avonduren/donkere plekken zichtbaar worden. Kijk dus niet raar op als je overdag geen verschil merkt wat betreft het licht. Bewerkt: 24 oktober 2008 door Jay; Reageren
cj4l Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Sorry ik heb ps2 ik weet hoe ik hem aan moet zetten maar er wordt gezegd daty je de spot handmatig kunt bewegen zonder dat de heli van ze plek gaat dat is erg jammer EDIT:dat is zeer jammer Bewerkt: 24 oktober 2008 door cj4l Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Sorry ik heb ps2 ik weet hoe ik hem aan moet zetten maar er wordt gezegd daty je de spot handmatig kunt bewegen zonder dat de heli van ze plek gaat Dat is niet waar. De spot schijnt de kant op dat hij wil opschijnen. Edit: Op de PS2 doe je dit met R3. Bewerkt: 25 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Je drukt op H, dan als je naar links vliegt gaat de Spot ook mee naar links, en dat geld hetzelfde voor de recterkant. Nooit gedacht dat spotlight kon bedankt voor de tip! Bewerkt: 24 oktober 2008 door SubaruFreak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.