Kloep Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Hey, Ik ben bezig met een logo, en ik heb nu een afbeelding gemaakt. Maar nu zou ik graag een ovale selectiekader hebben zodat ik het logo er mooi uit kan knippen. Ik kan alleen maar een rechthoekige selectiekader vinden. Weet iemand hoe ik dit moet doen? Dank Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Hey,Ik ben bezig met een logo, en ik heb nu een afbeelding gemaakt. Maar nu zou ik graag een ovale selectiekader hebben zodat ik het logo er mooi uit kan knippen. Ik kan alleen maar een rechthoekige selectiekader vinden. Weet iemand hoe ik dit moet doen? Dank Op het vierkante selectiekader drukken in de toolblak en dat ingedrukt houden. Dan krijg je een nieuw vensterje ernaast waar je de 2e kan kiezen voor een ovaal Bewerkt: 24 oktober 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Kloep Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 ok dan, dank je ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.