Jon-asses Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Een wallpaper deze keer Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Laat ik in ieder geval voorop stellen dat ik wel beter van je gezien heb, Jon-asses. De verschillende effecten die je gebruikt ogen meer een mengelmoesje, wat in het eindresultaat niet helemaal goed tot zijn recht komt en waardoor het ook geen goed geheel vormt. Begrijp me niet verkeerd, het idee achter de wallpaper is creatief en leuk bedacht. Maar ik denk dat met name de render hier het resultaat in de weg staat: die past simpelweg niet. De (rennende) render die je ter decoratie gebruikt op de achtergrond zou mijns inziens een veel betere keuze geweest zijn. Al met al is het zeker geen lelijke wallpaper, maar met de kwaliteiten die jij in huis hebt ben je absoluut in staat om iets beters te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.