Jump to content

billboards/ paintjobs

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb 2 vragen voor jullie.

vraag 1: hoe kan ik een plaatje van een bellboard veranderen.

vraag2: hoe kan ik een logo op een auto plaatse zo als een lgo op een elgey ik heb gehoord dat je de paintjob van de elegy/uranus moet veranderen maar hoe? weet iemand een tutrial of wil iemand die maken.

weet je ook hoe dat moet met een heli /boot of vleigtuig. en kan het ook met een mod auto???

alvst bedabnkt :tu:

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Beagle

12

• gtaonline

10

• Sa_bulldog

5

• K.O.

1

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Geen probleem maat ^_^

ik heb nu een paintjob gemaakt dank zij thx er voor :tu: .

alleen ik heb een probleem ik kan geen tut vinden voor die billbords in master tut list

alvast bdabkt :tu:

Geplaatst:

ik probeer zijn tut te volegne alleen ik druk op mapviewer.exe en ik zie alleen zwart beeld heb helemaal gedaan zo als hij zei. weet je wat er is?

Geplaatst:

1. Niet dubbelposten, gebruik de edit knop. (Nu krijg ik gedonder met Dutchy omdat ik je er niet op mag wijzen :7 )

2. Heb je als je zwart beeld hebt ook bij op lae2.ipl gedrukt, by visible files ofzo? Of de plaats ipl aanklikken waar jij je object wil. Of gewoon een andere tut doen van de MTL.

Geplaatst:
1. Niet dubbelposten, gebruik de edit knop. (Nu krijg ik gedonder met Dutchy omdat ik je er niet op mag wijzen :7 )

2. Heb je als je zwart beeld hebt ook bij op lae2.ipl gedrukt, by visible files ofzo? Of de plaats ipl aanklikken waar jij je object wil. Of gewoon een andere tut doen van de MTL.

ik snap nie wat je bedloel ziet het er zo goed uit.ik heb het gedaan zo als die tut zegt alleen het lukt niet.

post-80543-1225127886_thumb.jpg

Geplaatst:

Je begrijpt niet helemaal wat Beagle je hier vraagt. Als je mapviewer.exe opent, dus het programma start, krijg je linksboven een rijtje met verschillende IPL bestanden, als ik het me goed herinner. Nu moet je er wel voor zorgen dat lae2.ipl is aangevinkt als 'visible' (= zichtbaar), anders zou het niet zo gek zijn dat je een zwart beeld hebt.

Geplaatst:
Je begrijpt niet helemaal wat Beagle je hier vraagt. Als je mapviewer.exe opent, dus het programma start, krijg je linksboven een rijtje met verschillende IPL bestanden, als ik het me goed herinner. Nu moet je er wel voor zorgen dat lae2.ipl is aangevinkt als 'visible' (= zichtbaar), anders zou het niet zo gek zijn dat je een zwart beeld hebt.

waar kan ik die aan vinken dan??? :tu:^_^

Geplaatst:

Links zie je die lijst met allemaal ondedelen. Dan zie je ook drie tabs daarboven staan: Item Defininitions (=IDE), Item Placements (=IPL) en Visible files. Druk op visible files en dan de ipl van de omgeving die je wil modden. Dan zie je alle objecten staan ^_^

Geplaatst:
Links zie je die lijst met allemaal ondedelen. Dan zie je ook drie tabs daarboven staan: Item Defininitions (=IDE), Item Placements (=IPL) en Visible files. Druk op visible files en dan de ipl van de omgeving die je wil modden. Dan zie je alle objecten staan ^_^

dat moet ik zien als ik op mapviewer.exe dubbel klik.

maar ik zie alleen dit

post-80543-1225352269_thumb.jpg

Geplaatst:

Goeie Turtorials Beagle! :tu: en ik heb hetzelfde probleem bij mapvieuwer ik heb het extra ''bestandje'' gemaakt me de link naar de folder waar mijn Gta is geinstaleert maar hij draait wel FPS maar geeft geen beeld of niks :N

greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...