gtaonline Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 ik heb 2 vragen voor jullie. vraag 1: hoe kan ik een plaatje van een bellboard veranderen. vraag2: hoe kan ik een logo op een auto plaatse zo als een lgo op een elgey ik heb gehoord dat je de paintjob van de elegy/uranus moet veranderen maar hoe? weet iemand een tutrial of wil iemand die maken. weet je ook hoe dat moet met een heli /boot of vleigtuig. en kan het ook met een mod auto??? alvst bedabnkt Reageren
Beagle Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Vraag 1: Gewoon Plaatje uitpakken van TXD van billboard, veranderen en stappen omgekeerd doen. Kijk even in de Master Tutorial List voor tuts. Vraag 2: Heb ik allebei tuts over gemaakt: Beagle's Site Veel Plezier Grz, Beagle Bewerkt: 24 oktober 2008 door Beagle Reageren
gtaonline Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Vraag 1: Gewoon Plaatje uitpakken van TXD van billboard, veranderen en stappen omgekeerd doen. Kijk even in de Master Tutorial List voor tuts.Vraag 2: Heb ik allebei tuts over gemaakt: Beagle's Site Veel Plezier Grz, Beagle thx man echt bedankt Reageren
gtaonline Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Geen probleem maat ik heb nu een paintjob gemaakt dank zij thx er voor . alleen ik heb een probleem ik kan geen tut vinden voor die billbords in master tut list alvast bdabkt Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Je moet niet naar billboards zoeken, maar zoeken naar "Hoe moet je een textuur veranderen"? Daar zijn er heel veel in in de MTL. Reageren
gtaonline Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Je moet niet naar billboards zoeken, maar zoeken naar "Hoe moet je een textuur veranderen"? Daar zijn er heel veel in in de MTL. thx maat Reageren
gtaonline Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 ik probeer zijn tut te volegne alleen ik druk op mapviewer.exe en ik zie alleen zwart beeld heb helemaal gedaan zo als hij zei. weet je wat er is? Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 1. Niet dubbelposten, gebruik de edit knop. (Nu krijg ik gedonder met Dutchy omdat ik je er niet op mag wijzen ) 2. Heb je als je zwart beeld hebt ook bij op lae2.ipl gedrukt, by visible files ofzo? Of de plaats ipl aanklikken waar jij je object wil. Of gewoon een andere tut doen van de MTL. Reageren
gtaonline Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 1. Niet dubbelposten, gebruik de edit knop. (Nu krijg ik gedonder met Dutchy omdat ik je er niet op mag wijzen )2. Heb je als je zwart beeld hebt ook bij op lae2.ipl gedrukt, by visible files ofzo? Of de plaats ipl aanklikken waar jij je object wil. Of gewoon een andere tut doen van de MTL. ik snap nie wat je bedloel ziet het er zo goed uit.ik heb het gedaan zo als die tut zegt alleen het lukt niet. Reageren
K.O. Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Je begrijpt niet helemaal wat Beagle je hier vraagt. Als je mapviewer.exe opent, dus het programma start, krijg je linksboven een rijtje met verschillende IPL bestanden, als ik het me goed herinner. Nu moet je er wel voor zorgen dat lae2.ipl is aangevinkt als 'visible' (= zichtbaar), anders zou het niet zo gek zijn dat je een zwart beeld hebt. Reageren
gtaonline Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Je begrijpt niet helemaal wat Beagle je hier vraagt. Als je mapviewer.exe opent, dus het programma start, krijg je linksboven een rijtje met verschillende IPL bestanden, als ik het me goed herinner. Nu moet je er wel voor zorgen dat lae2.ipl is aangevinkt als 'visible' (= zichtbaar), anders zou het niet zo gek zijn dat je een zwart beeld hebt. waar kan ik die aan vinken dan??? Reageren
Beagle Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Links zie je die lijst met allemaal ondedelen. Dan zie je ook drie tabs daarboven staan: Item Defininitions (=IDE), Item Placements (=IPL) en Visible files. Druk op visible files en dan de ipl van de omgeving die je wil modden. Dan zie je alle objecten staan Reageren
gtaonline Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Links zie je die lijst met allemaal ondedelen. Dan zie je ook drie tabs daarboven staan: Item Defininitions (=IDE), Item Placements (=IPL) en Visible files. Druk op visible files en dan de ipl van de omgeving die je wil modden. Dan zie je alle objecten staan dat moet ik zien als ik op mapviewer.exe dubbel klik. maar ik zie alleen dit Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Goeie Turtorials Beagle! en ik heb hetzelfde probleem bij mapvieuwer ik heb het extra ''bestandje'' gemaakt me de link naar de folder waar mijn Gta is geinstaleert maar hij draait wel FPS maar geeft geen beeld of niks greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.