Jump to content

billboards/ paintjobs

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Beagle

12

• gtaonline

10

• Sa_bulldog

5

• K.O.

1

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Vieuw small Problems hiero .. ik heb beetje zitten knutselen enzo maar zoals de copcarru auto heeft geen painjob..als ik daar nouw de Nederlandse Striping op wil hebben.. hoe ga ik dat doen krijg het zo niet voor elkaar heb het met je paintjob tut gebrobeert en die anders :puh: please help _O_

Geplaatst:

Ja dat had ik dus ook al gedaan staat geloof ik ook in het topic hierboven maar krijg het niet goed erop veelste groot en het blijft groot ook als ik de tut afmaak

Geplaatst: (bewerkt)

Unwrap UVW het dan wel?

EDIT: Stuur het (v8) 3ds max model maar. Is het hogere versie, moet je het opslaan als .3ds.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

UVW unwraped wel en het moddel is copcarru.dff model ziet er ook heel raar uit in 3DS max .. maar hierbij wil ik even melden dat ik ook de 2009 serie heb want dat was de enigste die ik kon vinden

en het plaatje wat ik probeerde zegmaar was

Politie Striping

Geplaatst:

Ik bedoel inderdaad dat ie roze en groen is en dat het het lijkt alsof de model geimpoteert wordt alsof het een ongeluk heeft gehad de motorcap is een veetje een rare vorm vindt ik ^^

Geplaatst:

Hehe, dat zijn de schade modellen :*D Je hebt dan namelijk 2 bonnets: bonnet_dam en bonnet_ok. De dam is het schade model, ok de standaard. Als je op h drukt zie je alle objecten in de scene, dan kan je alles apart bekijken ;)

Geplaatst:
Links zie je die lijst met allemaal ondedelen. Dan zie je ook drie tabs daarboven staan: Item Defininitions (=IDE), Item Placements (=IPL) en Visible files. Druk op visible files en dan de ipl van de omgeving die je wil modden. Dan zie je alle objecten staan ^_^

dat moet ik zien als ik op mapviewer.exe dubbel klik.

maar ik zie alleen dit

Je gebruikt mapviewer, geen map editor. Met mapviewer kun je alleen de map bekijken en de bijhorende bestanden van opjecten opzoeken. Je moet het bestand ''games.cfg'' openen met kladblok, en dan op de eerste regel het path naar je SA installatie invoeren (C:\Program Files......). Dan druk je op F1 wanneer je de mapviewer.exe hebt geopend, en zal de map verschijnen.

Geplaatst:
Hetzelfde wat je met de mapviewer wilde/kan, alleen met deze kan je ook objecten plaatsten en kopieren etc. ^_^

ok thx zal ik maar ee ns downloade

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...