Wickedmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 goedemiddag gtaforumers ik heb een probleem ik instaleerde vorige keer via windows update een update voor mijn geforche 6100 405 toen was tie aan het installeren toen kreeg ik een melding dat de installatie mislukt was toen deed ik opnieuw installeren toen ik dat beeld kreeg van administarator rechten toen klikte ik op doorgaan toen veranderde mijn beeld z.o Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ga naar je bureaublad, klik op de rechtermuisknop en klik eigenschappen. Ga naar het tabblad instellingen en verhoog de resolutie. Óf Download de juiste drivers voor je videokaart op nvidia.com Succes Reageren
Wickedmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 hoeft niet meer systeemherstel heeft mijn computer gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.