CjThaBest Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik heb nu andere koplampen voor mijn gewoone auto's en ook de koplampen als 1 gebroken is. ze zijn bijde verschillend , dus kan iemand mij de gewoone koplampen sturen of desnoods de link geven waarop je dit kan vinden??? Alvast heel bedankt. Reageren
Beagle Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik snap dat niet helemaal. Je wil dus koplampen van een gewone auto (wat geen aparte meshes zijn) toegestuurd hebben omdat je niet de kopier en plak functie hebt gebruikt waardoor ze niet hetzelfde zijn? Huh? Duidelijkheid = geholpen die meid Grz, Beagle Reageren
CjThaBest Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik snap dat niet helemaal. Je wil dus koplampen van een gewone auto (wat geen aparte meshes zijn) toegestuurd hebben omdat je niet de kopier en plak functie hebt gebruikt waardoor ze niet hetzelfde zijn? Huh? Duidelijkheid = geholpen die meid Grz, Beagle .1 Wie noem jij een meisje .2 Ik dacht dat het de koplampen van een Politie-wagen waren Reageren
Beagle Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Wie noem ik een meisje Ik moest toch een motto verzinnen voor duidelijkheid En van de politiewagen, maar hoe wil je dat ik de koplampen stuur? Want die zijn er niet. Gewoon een textuurtje op de auto gemapt (maar met gtamaterial dan) dus... Reageren
CjThaBest Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Wie noem ik een meisje Ik moest toch een motto verzinnen voor duidelijkheid En van de politiewagen, maar hoe wil je dat ik de koplampen stuur? Want die zijn er niet. Gewoon een textuurtje op de auto gemapt (maar met gtamaterial dan) dus... je kan hem tog tijdelijk op je site zetten en dat ik hem er vanaf haal en als dit allemaal gelukt is dan zeg ik het en dan haal je het er weer af (wil het niet op je site dan vraag of het via deze site mag) Reageren
Beagle Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Dat is het punt niet, maar wat moet ik op mijn site zetten? Het hele auto model? Reageren
CjThaBest Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Dat is het punt niet, maar wat moet ik op mijn site zetten? Het hele auto model? nee: via particle (open in TXDWorkshop) en dan skroll naar beneden tot je "headlight 1" ziet, dan klick op export en je hebt het bestandje. Reageren
Beagle Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Had dan meteen gezegd dat je dat bestand moest hebben Ik upload het wel even. BTW: Ik weet wel hoe ik met TXD Workshop om moet gaan hoor HUH1: Heb je me toegevoegd als vriend Niet erg hoor maar wel erg spontaan HUH2: Hoe wist jij trouwens dat ik een website had? Bewerkt: 24 oktober 2008 door Beagle Reageren
CjThaBest Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Had dan meteen gezegd dat je dat bestand moest hebben Ik upload het wel even. BTW: Ik weet wel hoe ik met TXD Workshop om moet gaan hoor HUH1: Heb je me toegevoegd als vriend Niet erg hoor maar wel erg spontaan HUH2: Hoe wist jij trouwens dat ik een website had? 1=leuk tog? 2=had je een keer laten zien Reageren
Beagle Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) 1. Ja dat is wel leuk hoor Alleen ik zie je niet in mn vriendenlijstje staan op mn profiel 2. kan je dan eens een topic/bericht laten zien behalve mijn tuttopic FF uploaden die TXD Geupload BTW: Je kon het beter posten in het aanvraag bestanden data voor gta topic hierboven (sticky) Bewerkt: 25 oktober 2008 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.