Jump to content

Computer

Recommended Posts

Geplaatst:

Geachte jongemannen,

Ik ben tegenwoordig met een modificatie bezig voor GTA: San Andreas alleen het probleem is dat ik geen GTA: San Andreas voor de normale computer heb waardoor ik dus aan het eind (wanneer de mod af is) het resultaat niet kan bekijken, wel via screens maar echt doen is natuurlijk altijd leuker en daar komt bij dat GTA: San Andreas niet eens meer zo duur is dus dat is mooi meegenomen..

Het probleem is dat ik nu op een computer zit die nogal sloom is aangezien hij vaak bij GTA: Vice City al ontzettend vaak hapert en sinds kort ook vastloopt en aangezien GTA: San Andreas nog meer ruimte nodig heeft zit ik dus met een groot probleem. Volgens sommige mensen is Windows XP (waar ik dus op speel) het aller beste om games mee te spelen maar waarom is die van mij dan zo traag?

computer.gifComputer

• Fabrikant: FUJITSU SIEMENS
  • Computermodel: D1450
  • Computernaam: :puh:
  • Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant: FUJITSU SIEMENS
  • Model: D1450
  • BIOS Fabrikant: FUJITSU SIEMENS // Phoenix Technologies Ltd.
  • BIOS Model: 4.06 Rev. 1.04-02.1450

processor.gifProcessor

• Model: Intel® Celeron® CPU 2.60GHz
  • Kloksnelheid: 2592 MHz

memory.gifGeheugen

• Grootte: 247 MB RAM

harddisk.gifHarde schijf

• Bestandstype: NTFS
  • Grootte: 37,23 GB
  • Vrije ruimte: 26,41 GB

videocard.gifVideokaart

• Model: Intel® 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controller
  • Beeldprocessor: Intel® 82845G Graphics Controller
  • Geheugengrootte: 64 MB
  • Drivers: ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.3762

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Plug en Play-monitor
  • Schermresolutie: 1024x768
  • Kleurkwaliteit: 32-bits
  • Frequentie: 60 Hz

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: SigmaTel
  • Model: SigmaTel C-Major Audio

directx.gifDirectX

• Versie: 9.0c

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft Windows XP Home Edition
  • Versie: 5.1.2600
  • Service Pack: Service Pack 2

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool

Misschien dat jullie mij met alle bovenstaande informatie mij kunnen helpen! :)

Greetz Hackman!

Geplaatst:

Vooral je RAM geheugen en je videokaart zijn heel slecht. Je kan dus best 1 tot 2 GB RAM kopen, én een nieuwe videokaart. Ik raad je een nVideo GT 9+ aan, of een 8800. Maar wil je alleen San Andreas draaien op je PC of zou je ook graag GTA IV hebben? Anders is een nieuwe processor ook aangeraden.

Geplaatst: (bewerkt)
Vooral je RAM geheugen en je videokaart zijn heel slecht. Je kan dus best 1 tot 2 GB RAM kopen, én een nieuwe videokaart. Ik raad je een nVideo GT 9+ aan, of een 8800. Maar wil je alleen San Andreas draaien op je PC of zou je ook graag GTA IV hebben? Anders is een nieuwe processor ook aangeraden.

Ik heb GTA: IV al op de Ps3 en ik hoef hem dus niet voor de normale computer, verder heb ik nog een klein vraagje waar je me hopelijk mee kan helpen..

Hoeveel kost zo'n RAM geheugen en Videokaart, want mijn budget is namelijk ongeveer 10 eurotjes toen ik voor het laatste keek (vorig jaar ofzo) en volgens mij heb ik verder sinds vorig jaar ook geen nieuw geld erbij gemaakt dus denk je dat het gaat lukken?

@Hieronder: Hoeveel dan wel..?

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:
Volgensmij heb je voor een videokaart van 1 of 2 GB niet genoeg met 10 euro.

Niet overdrijven he. Met 512 MB of zelfs 256 MB komt hij wel toe. :7

Mocht ik jou zijn zou ik hier eens kijken voor een videokaart, maar voor sommigen heb je een beter moederbord nodig enzo. Daar ken ik, spijtig genoeg, niet veel van. :7

Met een bedrag van 10 euro kom je zeker niet toe voor een vernieuwing van je PC. :7 Eerst sparen voor zo'n 150 euro. ^^ Verder zullen mensen je veel verder kunnen halen in het Hardware forum.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Volgensmij heb je voor een videokaart van 1 of 2 GB niet genoeg met 10 euro.

Niet overdrijven he. Met 512 MB of zelfs 256 MB komt hij wel toe. :7

Mocht ik jou zijn zou ik hier eens kijken voor een videokaart, maar voor sommigen heb je een beter moederbord nodig enzo. Daar ken ik, spijtig genoeg, niet veel van. :7

Met een bedrag van 10 euro kom je zeker niet toe voor een vernieuwing van je PC. :7 Eerst sparen voor zo'n 150 euro. ^^ Verder zullen mensen je veel verder kunnen halen in het Hardware forum.

ag als het alleen om gta sanandreas gaat kan je voor ongeveer 50 tot 60 euro em wel upgraden een videokaar met 256 mb of zelfs 128 mb is al genoeg en 512 mb of 1 gig werkgeheugen s ook al genoeg

:bier: tot gta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...