Jump to content

GTA Echt verwijderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Goeienmiddag!

Omdat een mod steeds vastliep en ik de mod niet kon vinden en verwijderen, dacht ik: Laat ik GTA San Andreas dan maar helemaal verwijderen..

Duz ik heb dat gedaan en daarna weer helemaal geinstalleert, blijken alle mods er nog in te zitten... :duh:

De Jetsons inplaats van een normale Hydra en een Blackbird in plaats van een Shamal!

Hoe kan dat??? Ik heb de meeste mods geinstalleert met SAMI.

Iemand enig idee hoe ik GTA ECHT opnieuw kan installeren??

Geplaatst:

1. Uninstall

2. als er nog mappen overgebleven zijn, of je hebt backups staan, ook verwijderen, maar dan manueel.

3. gta_sa.set verwijderen uit je user files (of gewoon de hele map user files, maar dan ben je je savegames kwijt)

daarna installeren, en als je dan nog steeds mods hebt, is er iets erg raars aan de hand :puh:

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)
1. Uninstall

2. als er nog mappen overgebleven zijn, of je hebt backups staan, ook verwijderen, maar dan manueel.

3. gta_sa.set verwijderen uit je user files (of gewoon de hele map user files, maar dan ben je je savegames kwijt)

daarna installeren, en als je dan nog steeds mods hebt, is er iets erg raars aan de hand :puh:

:cya:

Als je gta_sa.set verwijderd werken dan je savegames ook niet meer? Want dat zijn andere bestanden... (GTASAsf1.b namelijk..)

Rockstar had ik ook al verwijderd ;)

Misschien is het nog handig om ook bij SAMI alles te deinstaleren, ga ik dan maareens doen! :bonk:

Bewerkt: door Hugo1007
Geplaatst:

Als je gta_sa.set verwijderdt zullen al je oude savegames nog werken, dit bestand zorgt namelijk voor de instellingen zoals de resolutie en graphics. :Yd

Geplaatst:
Als je gta_sa.set verwijderdt zullen al je oude savegames nog werken, dit bestand zorgt namelijk voor de instellingen zoals de resolutie en graphics. :Yd

Okee dankjewel! Dan ga ik hem nog een keertje verwijderen en weer instaleren! ;-)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...