Beagle Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Hoi, Ik had een gebouwtje weer gemaakt en dacht "laat ik weer eens een gebouw ingame zetten ipv voertuigen en scm mods maken". Dus ik probeer eerst met de "IPL editor" aka Steve-M's map editor mijn huisje ingame te zetten gaat prima, zonder IDE (was ik vergeten). Ingame stond ie er maar als ik dichterbij kwam liep hij vast. Toen heb ik het MET IDE geprobeerd, toen liep ie al vast bij het laden. Toen dat een paar keer overnieuw gedaan, zelfde. Toen handmatig gedaan met de tut van Wazuup (Blijft populair he, Wazuup) en liep ie ook vast, werkt allemaal niet. Ik denk niet dat het ligt aan mn Dff, col, TXD want ik heb alles gecheckt en werkte goed. Vroeger lukte het nog wel, maar nu... Ik kan wel gewoon andere objecten die standaard in SA zitten kopieren en bewegen in de map editor en werkt goed. En ja, ik had ook alles in gta.dat aangemeld, weggehaald toen het niet werkte.. etc. etc, kweet hoe het moet maar het werkt weer niet Wil iemand me helpen? Grz, Beagle Reageren
Puma Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Er is een maximum aantal bestanden dat je aan de IMG-bestanden kan toevoegen (daardoor crashed'ie bij mij vaak in ieder geval). Als je meerdere nieuwe bestanden aan bijv. Gta3.img hebt toegevoegd, haal dan de bestanden weg die niet nodig zijn o.i.d. Het maximum is dacht ik iets van 5 of 8, maar ik weet niet eens zeker of er een maximum is. Het enigste dat ik weet is dat ik wel eens een crash heb gehad, vervolgens een paar toegevoegde bestanden uit Gta3.img heb gedelete en het vervolgens wel werkte. Reageren
Beagle Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Hmm, ik heb maar 3 bestanden toegevoegd, col, txd, dff dus dat kan het niet zijn en hij deed het de eerste keer wel maar toen liep ie vast als ik dichtbij kwam dus de col was niet aangemeld ofzo? BTW: Leuke sig Puma Bewerkt: 24 oktober 2008 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.