GTA_Locke Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik heb zojuist die Manager gedownload. Ik heb de instructies zeer goed doorgenomen en gevolgt, maar ik kwam er nogsteeds niet uit zoals het beschreven stond. Nadat ik de coördinaten heb ingevoerd, de naam van het interieur heb gegeven en bevestigt heb, hoort ie gewoon te kunnen teleporten. Dit lukt echter nogsteeds niet, ook niet binnen één hemel. En er staat ook al gewoon een hele lijst met locaties wanneer je de manager opend, moet je deze ook gewoon gebruiken? En wannéér precies moet je teleporteren? Als je al in het Universe zit, of wanneer je nog in de Gym staat? Reageren
Zaahed Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Heb je zulke Coordinaten ingevuld? X = 2268,005 Y = 1647,431 Z = 1084,234 Of heb jij het anders gedaan? En welke versie heb je? V1 of V2 dat kan je zien als je San Andreas opstart en staat in zo hoekje volgensmij. Reageren
GTA_Locke Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb V2.00 .. En die coördinaten heb ik ook ingevoerd, zoals het aangegeven stond in dat Hidden Interior topic. Of zijn die soms niet geldig? Wat moet ik dan doen? Bewerkt: 24 oktober 2008 door GTA_Locke Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Je kan alleen teleporteren naar coördinaten binnen de hemel waarin jij je bevindt. Als je in het normale speelveld (buiten) staat kan je dus alleen binnen hemel K teleporteren. Als je dus naar één specifiek interieur wilt gaan moet je zorgen dat je eerst in een interieur stapt wat zich in dezelfde hemel bevindt. Als je deze teleporter gebruikt om de interieurs op te zoeken en verder niet met de jetpack gaat vliegen hoef je dus de Ganton Gym Glitch niet te activeren. Voorbeeld; je wilt graag naar het interieur van de Bike School: zoals je >hier< kan zien bevindt de Bike School zich in hemel B stap dus eerst in een interieur van hemel B die gewoon toegankelijk is (zoals het Johnson House) gebruik dan de teleporter met de coördinaten van de Bike School en voila: je bent in het interieur van de Bike School. Veel plezier ermee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.