gtakenner Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Hoi! Ik zit in de kwartfinale van 'Heb ik de GTA Kennis?' Willen jullie op mijn stemmen door alleen maar even hier te klikken: *** Het is gewoon een normale link van www.poll.dezeserver.nl = geen virus ofzo dus ! Bedankt voor het stemmen
Zaahed Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Dit mag niet. Je mag geen reclame maken en sites plaatsen waarvoor je punten krijgt. En had je niet eerder zo topic gemaakt? Ik ken wel een site waar je wel het kan promoten waardoor veel mensen klikken. Voor die site stuur me een pb dan vertel ik je wel. Ik wil geen mod doen maar je moet altijd eerst de regels lezen he Bewerkt: 24 oktober 2008 door zaahed
FerryN Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Netzoals je vorige topic, gaat ook deze opslot, reclame maken mag niet namelijk.
Bierbuikje Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 En bovendien gaat het niet over GTA kennis, maar over iets van ONM.
Sjorszzz Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Dit mag niet.Je mag geen reclame maken en sites plaatsen waarvoor je punten krijgt. En had je niet eerder zo topic gemaakt? Ik ken wel een site waar je wel het kan promoten waardoor veel mensen klikken. Voor die site stuur me een pb dan vertel ik je wel. Ik wil geen mod doen maar je moet altijd eerst de regels lezen he En wat maakt dat uit als je geen mod wilt zijn of wel???!
NickyHendriks Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 En bovendien gaat het niet over GTA kennis, maar over iets van ONM. Ja dat zie ik nu ook ja
Ferre Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenPoll: De ONM Factor | Wie is jouw favoriete finalist? Je hebt gestemd op: Rutger Je IP is: XXX Oplichting en reclame.
Zaahed Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Dit mag niet.Je mag geen reclame maken en sites plaatsen waarvoor je punten krijgt. En had je niet eerder zo topic gemaakt? Ik ken wel een site waar je wel het kan promoten waardoor veel mensen klikken. Voor die site stuur me een pb dan vertel ik je wel. Ik wil geen mod doen maar je moet altijd eerst de regels lezen he En wat maakt dat uit als je geen mod wilt zijn of wel???! Ik zeg niet dat ik het wil zijn. Maar ik wil niet mod achtig doen.
Fiegel5 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Reclame maken mag inderdaad niet, vragen om stemmen ook niet. Het is erg oneerlijk dat jij bijvoorbeeld heel gtaforum achter je hebt staan, en de andere spelers niemand. Dat is niet eerlijk, maar ik dacht dat dat na je vorige topic wel duidelijk was. Dit mag dus niet, kijk anders even de forumregels..
Lantyz Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Fraude: derhalve topic gesloten en Poll.dezeserver.nl ingelicht.
Recommended Posts