Jump to content

BSOD (Blue Screem Of Death)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste mensen, Ik heb het volgende probleem:

Als ik GTA SA aan het spelen ben word ik regelmatig lastig gevallen door het volgende:

(dit plaatje is niet van mij, maar van google dus dit is niet precies dezelfde error)

2v0z6l5.jpg

Ik heb al veel op Google gezocht maar alle antwoorden, zijn vaak onduidelijk of heeft allemaal computertaal..

Mocht iemand mij kunnen helpen, doe dat dan op een begrijpelijke taal S.V.P, Want ik ben geen computergenie :puh:.

Hulp word zeker gewaardeerd

MVGR, Ordon

Bewerkt: door Ordon
Geplaatst:

Blijft de fout zich voordoen, Zou ik even checken of je PC SA aan kan: Kun je doen via deze site. Als hij er onder zit, kun je SA niet aan, Is hij groen, Kun je hem wel aan. Dan zou ik even kijken of het ook bij andere spellen is, Zoja, Herinstall je PC.

Geplaatst:
Kijk even of je pc het aan kan op: System Requirements Lab

En heb je hem illegaal of orgineel?

Ik heb net de systemrequire gecheckt en daar bleek da mn PC net iets te langzaam is en dat mijn video card te slecht is, maar verder heeft het geen problemen en verder is het spel orgineel.

Geplaatst:
Ik heb net de systemrequire gecheckt en daar bleek da mn PC net iets te langzaam is en dat mijn video card te slecht is, maar verder heeft het geen problemen en verder is het spel orgineel.
Hoeveel MB heb je op je Videokaart? Anders koop een nieuwe Videokaart met meer MB/GB En heb je ook al bij de Aanbeloven Systemeisen gekeken?
Geplaatst:
Hoeveel MB heb je op je Videokaart? Anders koop een nieuwe Videokaart met meer MB/GB En heb je ook al bij de Aanbeloven Systemeisen gekeken?
de videokaart heeft 128MB en aanbevolen is dat de computer wat sneller kon en mijn video kaart ook en wat ik nog was vergeten erbij te zeggen is dat dit probleem ook bij andere "mooie" spellen zich voordoet
Geplaatst:

Wat is je videokaart? Ga naar Start>Uitvoeren...>Typ DXDIAG en ga naar tabblad Beeldscherm. Zeg even welke video kaart. Er zitten 4 cijfers in, Zoals 7300 Enz.

Geplaatst:
Wat is je videokaart? Ga naar Start>Uitvoeren...>Typ DXDIAG en ga naar tabblad Beeldscherm. Zeg even welke video kaart. Er zitten 4 cijfers in, Zoals 7300 Enz.
hier komt die: NVIDIA GeForce FX 2500
Geplaatst:

Kan er net mee door denk ik. Volgens mij licht dit probleem wat dieper als gewoon ontoerijkende hardware. Je hebt echt een fout in Windows. Als je het weer krijgt, moet je alle foutcodes opschrijven en in google intypen (je kan niet meer kopiëren en plakken dus je zult met de hand moeten schrijven).

Geplaatst:
Kan er net mee door denk ik. Volgens mij licht dit probleem wat dieper als gewoon ontoerijkende hardware. Je hebt echt een fout in Windows. Als je het weer krijgt, moet je alle foutcodes opschrijven en in google intypen (je kan niet meer kopiëren en plakken dus je zult met de hand moeten schrijven).

OK zal ik dan

PS: Bedankt voor jullie hulp :tu: !

Geplaatst: (bewerkt)

Beste mensen, ik had vandaag weer zo'n scherm en ik heb het opgeschreven en op google opgezocht, dat had helaas maar weinig succes, er stond bijvoorbeeld dat ik de computer moet deinstalleren enzo, maar het probleem is dat ik nog bij mijn ouders woon en dit dus niet mijn eigen computer is.

de error had iets te maken met nv4_disp.dll en ik kan me ook nog een kmixer.sys herinderen, van die keer daarvoor.

Mocht iemand meer weten, dan zou een reactie welkom zijn.

GR Ordon

Bewerkt: door Ordon
Geplaatst:

Ik raad je aan om eerst van alle belangrijke data op de PC een back-up te maken, daarna de harde schijf formateren om vervolgens alles op een correcte manier te installeren. Doe dit uiteraard in overleg met de eigenaar van de PC als dit niet jou PC is. Succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...