Dark_Zemy Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Apen Grootte: Normale Signature grote. Afbeelding: Zoek maar iets leuk uit met veel apen Tekst: Apen overheersen de wereld!!! Rand: Kijk maar wat erbij past Kleuren: Kijk maar wat erbij past Render (optioneel): Nah Extra (optioneel): Mischien kun je er wat special effects bij maken, hoeft niet. Jij krijgt de vrije hand. Ik hoop dat het lukt Oh. En wil je miss ook nog een kleine avatar maken? Type: Avatar Stijl: Apen Grootte: Normale Avatar grote. Afbeelding: Een aap, zoek iets uit. Tekst: Aap! Rand: Kijk maar wat erbij past Kleuren: Kijk maar wat erbij past Render (optioneel): Nah Extra (optioneel): Nope Bewerkt: 25 oktober 2008 door Dark_Zemy Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Wil echt niemand deze maken? Ik kan er zelf niks van, en ik wil zo snel mogelijk nieuwe sig + avatar. Alsnog bedankt. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Echt niemand? Hoewel ik hem best wel graag snel wil hebben en echt niemand reageerd, moet ik Tripleposten om het topic nog een beetje boven water te houden... So, echt niemand? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 :"( echt nimand? komop zeg :') Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 [img=http://i36.tinypic.com/2i13883.jpg] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.