Evan Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik moet zeggen dat jij een creatief figuur ben Jozz. Erg mooi werk, ik zou wel willen helpen, ik kan helaas niet echt modellen. Maar ik wil wel een SAMI script maken als je dat wil. Nouja veel succes hiermee nog, KUTGW Reageren
Jozz Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 dankjewel je kan natuurlijk wel beginnen met modellen dan wordt je vanzelf beter. Als ik je nodig heb laat ik het je weten Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Wel leuke models die je gepost hebt, maar staat er al iets ingame? Zoja, screens? Reageren
Jozz Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 heb nog niks ingame, ik heb momenteel geen werkende game dus ja Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 heb nog niks ingame, ik heb momenteel geen werkende game dus ja Handig om dan een total conversion (Of was het een majorconversion?) te starten Reageren
Jozz Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 major conversion. En ja, op het eerste gezicht lijkt het niet zo handig, maargoed mijn game is ook gecrasht doordat ik iets ingame wilde zetten Reageren
Beagle Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 major conversion. En ja, op het eerste gezicht lijkt het niet zo handig, maargoed mijn game is ook gecrasht doordat ik iets ingame wilde zetten Dan moet je het snel leren, anders kom je nooit bij de release van de mod Reageren
Jozz Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 dat gaat wel lukken denk ik. De stad maak ik zeker helemaal af. Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) ik zouw als ik jouw was toch nog wat ingame proberen te zetten, want al ga je nu een hele stad maken en je zet het ingame en alles crasht enz. nouw dat is dus echt mooi k*t. en geloof me een klein stukje eiland met gebouwen erop is al best wat om ingame te zetten... nog succes met de mod Bewerkt: 1 januari 2009 door nick11123 Reageren
Jozz Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 maar het is niet alleen bedoelt als mod, het is zoiezo gewoon als model bedoelt maar waarschijnlijk ga ik het dus ingame zetten Reageren
Hackman Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Je had in ieder geval gelijk: De modificatie gaat namelijk niet dood en als ik kijk naar jouw uithoudingsvermogen dan gebeurt dat waarschijnlijk ook niet, je moet gewoon blijven doorzetten op dit tempo. Als je dat doet dan ben ik er van overtuigt dat je het wel lukt. Het zou misschien beter zijn dat als je wel meerde mensen zou hebben voor het werkje. Dan gaat het werken immers stukken sneller en komt de release ook sneller wat mensen vaak ook wel op prijs stellen want GTA: IV is inmiddels uitgekomen en daardoor zou het kunnen zijn dat je minder downloads krijgt. Dat is natuurlijk jammer, dus als ik jou was dan zou ik keihard aan het werk gaan. Reageren
wtc Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik vind het een schitterend initiatief! Kan niet wachten tot de release! Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Goed om te zien dat er nog steeds aan gewerkt word! Ga zo door Reageren
Jozz Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 is het niet misschien mogelijk om het over een tijdje in gta IV te zetten ? bedankt vooor de reacties trouwens Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 is het niet misschien mogelijk om het over een tijdje in gta IV te zetten ?bedankt vooor de reacties trouwens Dat zou kunnen, maar zoveel tutorials en uitleggen zijn daar nog niet voor, dus ik zou er dan nog wel éven mee wachten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.