Jump to content

[WIP][SA] Gta Waspik City

Recommended Posts

Geplaatst:

ziet er mooi uit, als je je aan je belofte houd, dus niet halverwege stopt dan word dit een mooi eiland

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jozz

28

• Beagle

8

• Hackman

3

• Remi-X

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

ik stop er niet mee, misschien komen er periodes dat ik wat minder doe, maar ik zal niet opnieuw beginnen

• 3 weken later...
Geplaatst:
ik stop er niet mee, misschien komen er periodes dat ik wat minder doe, maar ik zal niet opnieuw beginnen

En de datum is 10 Januari 2009. Volgens Jozz is de mod niet dood, en Jozz is de starter van de mod...

Geplaatst:

hij is niet dood.

Ik ga er zoiezo mee verder alleen heb nu weinig tijd om models te maken maar ben wel aan het ontwerpen.

BTW heb ik nog een lot bijna af maar die heb ik nog niet gepost (plus ook nog een brug)

Geplaatst:
hij is niet dood.

Ik ga er zoiezo mee verder alleen heb nu weinig tijd om models te maken maar ben wel aan het ontwerpen.

BTW heb ik nog een lot bijna af maar die heb ik nog niet gepost (plus ook nog een brug)

Waarom start je dan in gods naam een TC? doop! :puh:

Geplaatst:

Ik heb niet gezegd dat ik een TC start. Ik start een mod, en als het te groot is maak ik er wel een tc van.

Maar het was ook niet de eerste bedoeling om hem ingame te zetten, want die stad maak ik zoiezo, alleen ik moet kijken of het ingame kan.

Geplaatst:
Ik heb niet gezegd dat ik een TC start. Ik start een mod, en als het te groot is maak ik er wel een tc van.

Maar het was ook niet de eerste bedoeling om hem ingame te zetten, want die stad maak ik zoiezo, alleen ik moet kijken of het ingame kan.

Het zal niet snel te groot worden. Je moet weten dat een TC voor Total Conversion staat, wat betekent dat je de hele San Andreas map moet vervangen, en allemaal nieuwe spawns en ingangmarkers (enex) moet maken. Dit is enorm veel werk, dus houd het maar gewoon bij een Major Conversion :)

Geplaatst:

ff een helle ander vraag he, wat betekent waspik? Wassen ze daar elke dag hun pik of zo ^_^ ?

nou ja succes er mee :)

>>> Door DaBeast: Lol :7<<<

Geplaatst: (bewerkt)
hij is niet dood.

We zijn ongeveer een week verder, heb je de lot nu wel af?

Ik denk dat hier veel mensen zijn die graag screens willen zien!

Grtz RD :cya:

@Hierboven: :schater:_O_

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

2 posts boven: nee dat is een plaats

hierboven: ik heb hem nog niet af ik maak binnekort wel plaatjes of ik zoek de plaatjes wel

Geplaatst:

Nou, er is 1 wijk die ik er op baseer, dus voor een groot deel namaak.

Ik heb btw een hele hoop ontwerpen liggen voor gebouwen enz. dus die ga ik uitwerken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...