Dennis_GTA Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik heb nu ook GTA SA op de PC fantastische game vind ik alleen heb ik een heeel groot probleem vind ik zelf maar misschien ook niet want ik heb behoorlijk wat downloads alleen en daar Baal ik enorm veel van weet ik niet hoe ik ze in de game krijg kan iemand mij helpen? Reageren
Zaahed Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Je schrijft een beetje onduidelijk. Je moet eerst downgraden voordat je mods en zo erop kan zetten. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Ten eerste zul je een download systeem moeten downloaden, zoals: SAMI of IMGtool. Ten tweede kun je op dit topic kijken:>>Klik<< Bewerkt: 24 oktober 2008 door Dark_Zemy Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik verwijs je even door naar Tutorials Kijk eerst helemaal bovenaan, Dat moet je eerst doen, Daarna kun je modden , Als je het modden zélf niet snapt, Kijk dan even hier Het kan makkelijker, maar met dat programma, kan je SA van slag mee raken (crashen) Als je het toch doet, Moet je hier kijken Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Je moet wel alles egt goed doen anders vern**k je je spel en da is echt gezeik en volgende keer idd een beetje duidelijker zijn Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Je moet wel alles egt goed doen anders vern**k je je spel en da is echt gezeik en volgende keer idd een beetje duidelijker zijn Dat valt ook wel mee, Je kan altijd je SA nog her-installeren Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) Wat je dus moet doen voor gewone texture/model mods: -Downgrade GTASA met deze patch (downloaden, unzippen en opstarten) -Ga naar C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/models/ en kopieer gta3.img naar een andere map (als GTASA crasht door de mod, kun je je oude gta3.img nog altijd terugzetten zodat ie weer werkt) -Download de IMG Tool -Unzip IMG Tool naar een willekeurige map -Start IMG Tool -Klik op File>Open en open C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/models/gta3.img -Je ziet nu een hele lijst me bestanden. In de readme van de mod staat meestal welke bestanden je moet vervangen. -Klik op Edit>Find en voer de bestandsnaam in. Klik op "find". -Nu zie je het bestandje dat je moet vervangen. Klik erop met de rechtermuisknop en druk op "replace" -Selecteer het bestandje van de mod (met dezelfde bestandsnaam!) en klik op OK. -Klaar! Nogmaals, dit geld alleen voor texture en modelling mods. Voor maps, missies, handling, of andere mods werkt dit niet. Bewerkt: 25 oktober 2008 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.