Jump to content

This is nature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eenmaal, andermaal,

thisisnature2nm1.jpg

Met witte border is het eigenlijk mooier, maar die zie je bijna niet op de grijze achtergrond. :(

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Hij is redelijk mooi hoor ;)

Misschien wat opmerkingen. Ik vind hem te druk, zo'n sig moet normaal rust uitstralen maar dat doet hij niet echt. Er zijn véél te veel dieren erin verwerkt en dat maakt het héél erg druk. Het lijkt er allemaal wat ingepropt. Het idee is wel mooi maar je moet het beter verwerken ;) Sowieso zijn render met lage opacity niet echt mooi, dat maakt het meestal druk. De tekst is simpel gehouden, past hier wel bij.

Wat tips voor de tweede versie ;)

Kies één achtergrond, niet 3 bomen die je in elkaar laat lopen, dan is ie zowieso heel erg druk al. Persoonlijk zou ik voor de rechtse afbeelding gaan. Ik zou die 2 vogels ergens op 100 % goed plaatsen zodat het lijkt dat het één geheel vormt. Misschien zou je de wolf dan ook ergens centraal kunnen plaatsen. Probeer nog wat effectjes. Als je tevreden bent ga dan naar Layer -> New adjustment layer -> photo filter en laat de standaard instellingen staan.

Veel succes :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...