Jump to content

GTA4 Anders?


X-Qyeh

Recommended Posts

Misschien wel een heel erg domme vraag, maar toch wil ik het al heel lang weten. :puh:

Is GTA4 ten opzichte veel anders als GTA SA? Ik bedoel is het alleen de grafische mogelijkheid die ze veranderd hebben en beter hebben gemaakt of zijn er dusdanig ook echt nieuwe en betere mogelijkheden. Is het dus niet zo, dat je continu aan bepaalde dingen vastzit. Maar gewoon zoals in de vorige GTA's lekker je gang kan gaan het eind.

Met veel spellen gebeurd het dat de eerste versie(s) meestal erg goed zijn, dan komt er een volgend deel van een spel uit en is het eigenlijk helemaal verkloot. Totaal andere gameplay en veel leuke toevoegingen eruit gehaald.

Misschien leg ik een beetje onduidelijk uit wat ik bedoel... ;) Zelf heb ik nog nooit GTA4 gespeeld, heb namelijk geen Xbox360 of PS3. xD

Bewerkt: door X-Qyeh
Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV kan je héél weinig doen buiten de missies maar ja, je kan je vrije gang gaan

Als je het spel hebt uitgespeeld heb je nog weinig mogelijkheden? Want waar het mij grotendeels omgaat is de vrijheid die je hebt na het 100% uitspelen van de game. Hiermee vermaakte ik mij ook altijd erg lang in GTA SA.

Link to comment
Delen op andere websites

het is waar dat je buiten je missies echt enorme vrijheden hebt ;)

X-Qyeh heeft gelijk als hij zegt dat het grafisch eigenlijk alleen echt veranderd is.

Wat ik wel moet zeggen: De A.I. is vele malen beter t.o.v. SA, alle personages (ook peds en dergelijke) vallen veel natuurlijker neer als je ze aanrijdt, neerschiet, enz... niet zo houterig als bij SA. Daar was het zo dat als je een poppetje neerschoot ze direct op de grond vielen in elke keer de zelfde positie. Ik maak er bijv. in GTA IV een sport van om iemand steeds op een andere manier neer te leggen door er op te blijven schieten :bonk:

Maar ff terug naar X-Qyeh opmerking: Het zijn echt alleen de grafische (en daarmee ook enkele technische details zoals gebruikte engine) die echt veranderd zijn. Voor de rest is het spel jammer genoeg niet echt vooruit strevend. Ik kan niet wachten totdat GTA IV: Vice City (als ze tenminste dezelfde volgorde weer aanhouden na de release van GTA: Chinatown Wars). Wie weet wat ons dan te wachten staat...

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is GTA IV anders. Je kunt idd minder doen buiten de missies om. Je kunt nu wel als extra met vrienden uit gaan, wat in SA niet zo was..

En natuurlijk de engines waarop GTA IV draait is anders; de graphics zijn vele malen beter dan in SA, en de physics engine Euphoria is ook een geweldige toevoeging.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie duidelijke antwoorden! :):tu:

Ik vond de vorige GTA's altijd geweldig als je het spel helemaal had uitgespeeld, meestal downloadde ik ook een 100% save. Vooral in GTASA kon je lekker de vrijheid ingaan, gewoon lol maken. Heerlijk, daar kon ik uren aan doorbrengen! :puh: (Nu nog!)

Over het algemeen boeien de missie's me niet zoveel, ik heb altijd zoiets van dat het zo snel mogelijk klaar moet zijn en dat ik de vrijheid in kan.

Maar is de vrijheid aan het eind van het spel net zo als in de andere gta's? Ik bedoel dat je gewoon een beetje die dingen nog kan doen aan het eind? Lekker je gang gaan, auto's stelen, door de stad rijden, mensen overhoop schieten xD, vliegen..

Met welke GTA zou ik de mogelijkheden bij het uitgespeelde spel mogen vergelijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij iv kan je dronken worden :)

En zijn de crash pshyhics ofzoiets (kweet niet hoe je het schrijft)

flink verbetert.

EN je hebt kogelgaten :*D

EN als je band lek is loopt hij ook langzaam leeg en niet in 1x ( bij voorgaande gta's)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...