Jump to content

Pagina

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Elke keer als ik die pagina open komt er alleen de achtergrond op en links ondereen "gereed maar fouten op de pagina". Bij de anderen werkt de pagina wel maar bij mij niet.

Hoe komt dit?

Teken: 1

Fout: ".." is niet is niet gedefinieerd

Code 0

Bewerkt: door Talietje
Geplaatst:

Heb gedaan, nog steeds hetzelfde... :(

>>> Door Thundercover: Bumpen binnen een dag is totaal onnodig, bericht verwijderd.<<<

Geplaatst:

Waarschijnlijk is het een bepaalde instelling in je browser die verkeerd staat. Mijn broertje had ook een keer bij elke pagina de melding "Gereed, maar met fouten op de pagina". Ik ben een beetje in de instellingen aan het rommelen geweest en opeens deed ie het gewoon weer. Ik kan me helaas niet meer herinneren welke instelling het precies was.

Hoe dan ook, vertel eerst eens welke internetbrowser je gebruikt? Internet Explorer, FireFox, Google Chrome, Safari, NetScape, etc.. Bij de meeste browsers kun je via een knop bovenin wel bij Options, Internetopties, Preferences, Instellingen of wat dan ook komen. Dan wijst de boel zichzelf wel.

In de tussentijd kun je misschien tijdelijk overstappen op een andere browser. Probeer FireFox Portable anders, dan heb je geen last van bestanden die zich in je hele computer wortelen en instellingen wijzigen zonder jouw toestemming.

Pas als we weten welke browser je gebruikt kunnen we je meer specifieke hulp verlenen. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...