Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

in welke bestand staan de lampen,mumerbord voor de blade??? zo dat ik hem met txdwrokshop kan veranderen??

alvast bedankt

:tu:

Geplaatst:

Het nummerbord, wil je je eigen tekst erop? Dan moet je met een scriptje je eigen ext definieren op een auto spawn. De letters zitten namelijk een een paint shop pro pallet. De lampen, die staan in particle.txd, en dan "headlight" en "headlight1" maar ik denk niet dat het een goed idee is om dat te veranderen aangezien je dan alle autos veranderd. Het beste is om de blade te importeren in 3ds max en dan je eigen plaatjes/texturen erop te mappen. Zie mijn tutorial voor langere uitleg. www.beagle-zooi.tk

Grz, beagle

Geplaatst:
Het nummerbord, wil je je eigen tekst erop? Dan moet je met een scriptje je eigen ext definieren op een auto spawn. De letters zitten namelijk een een paint shop pro pallet. De lampen, die staan in particle.txd, en dan "headlight" en "headlight1" maar ik denk niet dat het een goed idee is om dat te veranderen aangezien je dan alle autos veranderd. Het beste is om de blade te importeren in 3ds max en dan je eigen plaatjes/texturen erop te mappen. Zie mijn tutorial voor langere uitleg. www.beagle-zooi.tk

Grz, beagle

idd niet veranderen (deed ik wel alleen ging een beetje mis :duh: )

Geplaatst:

thx voor de hulp :tu:_O_

ik heb nog een vraag je ik heb een paintjob gemaakt en de de auto zelf wat verander en ik wou een custum drift handling en in alleen ik weet niet hoe.

zo dat ik heb met sami mod installer in gta kan zetten.

hier is de handling:1420.0 3000.0 2.0 0.0 0.1 -0.2 75 0.58 0.70 0.50 5 230.0 28.0 10.0 4 P 4.8 0.79 0 32.0 1.2 0.09 0.0 0.30 -0.08 0.5 0.0 0.2 0.51 20000 0 200000 3 3 0

Geplaatst:

Open in je San Andreas\data map handling.cfg. Zoek naar je voertuig en verplaats alles wat daar achter staat met jouw custom handling ^_^

Geplaatst:
Open in je San Andreas\data map handling.cfg. Zoek naar je voertuig en verplaats alles wat daar achter staat met jouw custom handling ^_^

nee ik weet hoe ik hem moet veranderen in mijn eigen game maar ik wil hem in mijn mod hebben en als iemand hemdownload dat hij die ook heefd.of moet dat zo??

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Dan moet je dus of de het handling lijntje in de readme zetten en zeggen dat ie die in de handling.cfg moet zetten of de hele handling.cfg bij je mod stoppen.

BTW: Heefd is met een t, niet met een d ^_^

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst: (bewerkt)
Dan moet je dus of de het handling lijntje in de readme zetten en zeggen dat ie die in de handling.cfg moet zetten of de hele handling.cfg bij je mod stoppen.

BTW: Heefd is met een t, niet met een d ^_^

bedankt nu weet ik het.

(btw: zo iets heet een type fout ^_^ )

Bewerkt: door gtaonline
Geplaatst:

Ja, typfouten komen veel voor ja ^_^ En je maakt er weer een.

bedankt niet weet ik het.

Bedankt NIET? Nou zeg... :D :D

Geplaatst:
Ja, typfouten komen veel voor ja ^_^ En je maakt er weer een.
bedankt niet weet ik het.

Bedankt NIET? Nou zeg... :D :D

ik moest weg was snel aan het typen en niet aan het opleten ^_^:D :D

Geplaatst:
ik moest weg was snel aan het typen en niet aan het opleten ^_^:D :D

Ja, dat zal het wel geweest zijn ^_^ Moest je nu ook snel weg? :7

nee alleen ik ben niet echt op mijn spelling aan het letten omdat het toch niet voor school is ofzo ^_^ .het maakt niet of ik een fout :D maak je begrijpt me wel.

maar ik heb nog een vraag weeet jij toevallig hoe je een t-shirt moet maken. is dat ook met zo een kleurplaat net zoals bij een paintjob???

alvast bedankt :tu:

Geplaatst:

Je maakt nu weer grammaticafouten :7 Maar ik snap wat je bedoelt hoor :D

Je kan het gewenste t-shirt extracten uit het archief, en dan met TXD Workshop openen en de bitmap eruit halen, veranderen, terug indoen, compress all images, save txd, en in het archief doen. Wat je ook kan doen is de dff openen van het shirt, daar je plaatje op mappen, die in de TXD Zetten en de dff exporteren en in het archief zetten ;) Keuze genoeg :7

Geplaatst:
Je maakt nu weer grammaticafouten :7 Maar ik snap wat je bedoelt hoor :D

Je kan het gewenste t-shirt extracten uit het archief, en dan met TXD Workshop openen en de bitmap eruit halen, veranderen, terug indoen, compress all images, save txd, en in het archief doen. Wat je ook kan doen is de dff openen van het shirt, daar je plaatje op mappen, die in de TXD Zetten en de dff exporteren en in het archief zetten ;) Keuze genoeg :7

ok thx ja ik weet dat dat een grammaticafout was:7 maar je snap me wel:P _O_:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...