gtaonline Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik snap je wel ja srry maar het lukt niet helemaal ik heb nu 2 test gemaakt maar als ik ze opstart doet hij het niet. ik heb hem verander met een foto bewerk progamma dat opslaan als.bmp en openen met txdworkshop dan import compress all images dan save txd dan met img tool in player.img die verandewre maar ik weet niet wrm hij uitval. ik had ook een mod gedownloadf en die proberen te verander(alleen om te testen) maatr dat dot hij niet. die in andere kani is de gene die ik zelf heb gemaakt. in de bijlage zal ik hem poste. alvast bedankt kani.rar Reageren
Beagle Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Heb je in de MTL gekeken voor een tut van een texture veranderen? Ik heb ook wel eens geprobeerd kleding te veranderen maar dat werkte ook niet meteen Reageren
gtaonline Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Heb je in de MTL gekeken voor een tut van een texture veranderen? Ik heb ook wel eens geprobeerd kleding te veranderen maar dat werkte ook niet meteen srry maar kan niks vinden. weet je al hoe het moet of kan je de link vinden er voor. ik kan alleen die met mapviewer vinde alleen dat is hem niet. Reageren
Beagle Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Dit is de MTL. Dan moet je kijken naar "textures veranderen". Reageren
gtaonline Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Dit is de MTL. Dan moet je kijken naar "textures veranderen". http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33044 deze kan ik alleen vinden.en in deze staat alleenover gebouwen en billboreds en zo met mapviewer Reageren
Beagle Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Klopt, er zijn er meer. Maar heeft niet met jouw onderwerp te maken idd. Mischien moet je aan een ervaren TXD Modder vragen Reageren
gtaonline Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Klopt, er zijn er meer. Maar heeft niet met jouw onderwerp te maken idd. Mischien moet je aan een ervaren TXD Modder vragen ok thx en je er toevellig een?? Reageren
Beagle Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Dan moet ik even goed nadenken Post anders een nieuw topic daarvoor, krijg je denk ik wel reacties. (Heb ik niet gezegd admins! ) Reageren
gtaonline Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Dan moet ik even goed nadenken Post anders een nieuw topic daarvoor, krijg je denk ik wel reacties. (Heb ik niet gezegd admins! ) ok thx had ik ook al gedaan intussen:p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.