Sublime Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 ik wil zelf GROTE emoties voor msn maken maar dat ... ding verkleint ze steeds tot 19 bij 19 hoe is dit op te lossen? Reageren
Gangsta Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Check dit filmpje eens: http://www.metacafe.com/watch/862363/big_e..._msn_messenger/ Je hebt wel het programma ''Unfreeze'' nodig om dit te kunnen doen. Succes. Reageren
Hackman Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Het is mij anders ook wel gelukt zonder dat (en enige andere) programma('s). Ik begon gewoon een plaatje te maken van 300x300 en toen werd hij verkleint tot een 'grote' emoticon.. Ik weet niet of dit ook bij jou werkt maar bij mij deed dit prima zijn werk. Reageren
NTAuthority Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Enkel bestanden die als geanimeerde GIF-files gezien worden kunnen door Windows Live Messenger in 50x50 pixels weergegeven worden, alle andere worden verkleind naar 19x19 pixels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.