Basssss Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 1. Werkt MTA SA op een gepatchte V2? 2. Werkt MTA SA ook nog als ik SAMP al heb? Alvast bedankt! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ant. 1: Als je met de patch van V2 naar V1 hebt gepatcht is alles oke en kan je MTA:SA spelen. Ant. 2: Volgens mij moet je dan SA:MP verwijderen, en dan MTA:SA installeren. Maar dan gaan geen servers verloren van je Favorite servers. Reageren
Ophion Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Op de tweede vraag: Ik heb SA-MP en MTA geïnstalleerd zonder problemen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Op de tweede vraag: Ik heb SA-MP en MTA geïnstalleerd zonder problemen. Dan heb jij waarschijnlijk een extra map van GTA SA gemaakt en daarin MTA:SA of SA:MP geïnstalleerd. Reageren
Basssss Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Nog één ander vraagje: Ik heb een mod genaamd Snow Andreas geïnstalleerd, deze vervangt als goed is alleen maar textures. Kan ik met deze mod ook nog MTA spelen? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Nog één ander vraagje: Ik heb een mod genaamd Snow Andreas geïnstalleerd, deze vervangt als goed is alleen maar textures. Kan ik met deze mod ook nog MTA spelen? Jawel hoor, het zal geen bugs veroorzaken. Enkel wanneer je 3D models gaat installeren dan kan het niet meer, omdat het bij de een anders is dan bij de andere. Dan zie jij bijvoorbeeld iemand die vol tegen jouw fiets veranderd in de Limousine aanknalt, maar die andere ziet gewoon een fiets waar hij voorbij rijd. Anderen kunnen jouw mod niet zien. Reageren
Basssss Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Nog één ander vraagje: Ik heb een mod genaamd Snow Andreas geïnstalleerd, deze vervangt als goed is alleen maar textures. Kan ik met deze mod ook nog MTA spelen? Jawel hoor, het zal geen bugs veroorzaken. Enkel wanneer je 3D models gaat installeren dan kan het niet meer, omdat het bij de een anders is dan bij de andere. Dan zie jij bijvoorbeeld iemand die vol tegen jouw fiets veranderd in de Limousine aanknalt, maar die andere ziet gewoon een fiets waar hij voorbij rijd. Anderen kunnen jouw mod niet zien. Dat laatste wist ik, ik had alleen ergens gelezen dat MTA met mods niet meer werkte ofzo. Reageren
vice Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Op de tweede vraag: Ik heb SA-MP en MTA geïnstalleerd zonder problemen. Dan heb jij waarschijnlijk een extra map van GTA SA gemaakt en daarin MTA:SA of SA:MP geïnstalleerd. Bij mij doet hij het ook gewoon en dat komt gewoon omdat er automatish door SA:Mp of MTA(weet niet precies wie) een mapje wordt aangemaakt. Dus dat is geen probleem voor als je het nog niet wist. Reageren
Remcconen Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Op de tweede vraag: Ik heb SA-MP en MTA geïnstalleerd zonder problemen. Dan heb jij waarschijnlijk een extra map van GTA SA gemaakt en daarin MTA:SA of SA:MP geïnstalleerd. Bij mij doet hij het ook gewoon en dat komt gewoon omdat er automatish door SA:Mp of MTA(weet niet precies wie) een mapje wordt aangemaakt. Dus dat is geen probleem voor als je het nog niet wist. MTA maakt een eiegn map aan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.