Fedmas Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik was ff aan het photoshoppen, gooide wat renders en pakte het potlood enzo, en maakte dit Wat vinden jullie ervan? Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 De achtergrond kan je heel trots op zijn, die is goed gelukt. Wat je er daarna overheen geplakt hebt is dan weer minder. De Apple past er wel bij, maar niet bij de rechter render. Bovendien ziet het er opgeplakt uit. De tekst is veel te groot, en verpest meer dan dat het goedmaakt. Gooi de appel, het beestje en de tekst weg, en doe iets met die achtergrond, want daar is niks op aan te merken. Reageren
Fedmas Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) tnx, maar wat moet ik er dan overheen gooien :S De BG heb ik nu Bewerkt: 25 oktober 2008 door fedmas Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Iets wat er bij past. Wat jij wilt, maar als je die render in het midden plaatst, en er bijvoorbeeld wat van die witte 'strepen' overheen laat lopen, dan gaat de render meer op in de achtergrond. En dan zou je nog in het klein je tekst erbij kunnen zetten. Maar gebruik altijd je eigen creativiteit, niet die van anderen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Met je background is idnerdaad niet veel mis mee, alleen die witte strepen (brush) staat erg rommelig en is niet ingeblend. Verder vind ik je font (lettertypen) leuk gedaan, het blauwe van de background komt er weer in terug. Je Apple render past er ook bij, maar dat ligt gewoon aan de blauwe kleur. Je render aan de rechterkant heeft er dan weer helemaal niets mee te maken. Ook is die niet ingeblend. Probeer eerst wat tutorials te volgens, dan snap je ook wat beter hoe je renders leuk kan inblenden en wat je nog meer met de background kan doen Ik geef het voor nu een 6. Reageren
Fedmas Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb nog een Iconpack op me pc staan, en daar heb ik die Apple enzo vandaan, nu heb ik iets met een pctje gedaan: Niet Omlijnt! @En Gammie, die zijn allemaal engels, of op de engelse CS3 gebaseerd, da kan ik niet Bewerkt: 25 oktober 2008 door fedmas Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 @En Gammie, die zijn allemaal engels, of op de engelse CS3 gebaseerd, da kan ik niet Heb je dan de Nederlandse versie? Die heb ik namelijk ook, kijk anders hier even Photoshop vertalingen. Als je die lijst erbij pakt, moet het toch wel lukken? Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Je sigs zijn wel leuk, alleen gebruik andere render. Neem een nieuw font, en zet het in de goede kleur. Ook moet je de renders inblenden, zodat de render overloopt in de BG. Dat lijkt een stuk mooier. Een mooie tuturial over inbleden vind je: Hier. Ben benieuwt naar het resultaat Reageren
Fedmas Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Bedankt allemaal! voor de tips! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 De achtergrond kan je heel trots op zijn, die is goed gelukt. Wat je er daarna overheen geplakt hebt is dan weer minder. De Apple past er wel bij, maar niet bij de rechter render. Bovendien ziet het er opgeplakt uit. De tekst is veel te groot, en verpest meer dan dat het goedmaakt.Gooi de appel, het beestje en de tekst weg, en doe iets met die achtergrond, want daar is niks op aan te merken. Dat wat er op die achtergrond zit is niet moeilijk Dat is namelijk een Fractal Render. http://planetrenders.net/renders/displayimage.php?pos=-14957 <== Die om precies te zijn. Dit is denk ik he. Ik weet het nie zeker Reageren
Fedmas Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Zamg0d! Renders heb ik niet gebruikt voor de bg. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Zamg0d! Renders heb ik niet gebruikt voor de bg. Hoe heb je die BG gemaakt? Tut :eten: Reageren
Fedmas Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Met veel Brushes, en voorzichtig met een potloodje, je eigen lijntjes eroverheen zetten Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Met veel Brushes, en voorzichtig met een potloodje, je eigen lijntjes eroverheen zetten Ziet er mooi uit. Ik zal het eens proberen. Maar ik kan je garanderen dat het mislukt. Maar heb je die lijntjes op een apparte layer gezet? Reageren
Fedmas Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ja dat heb ik gedaan, want als het er dan niet uit zag, kon ik het aanpassen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.