Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was ff aan het photoshoppen, gooide wat renders en pakte het potlood enzo, en maakte dit :puh:

Fedmas-Sign-meerdere-renders.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Geplaatst:

De achtergrond kan je heel trots op zijn, die is goed gelukt. Wat je er daarna overheen geplakt hebt is dan weer minder. De Apple past er wel bij, maar niet bij de rechter render. Bovendien ziet het er opgeplakt uit. De tekst is veel te groot, en verpest meer dan dat het goedmaakt.

Gooi de appel, het beestje en de tekst weg, en doe iets met die achtergrond, want daar is niks op aan te merken. :)

Geplaatst: (bewerkt)

:puh: tnx, maar wat moet ik er dan overheen gooien :S

aanpasbare-achtergrond-1.jpg

De BG heb ik nu

Bewerkt: door fedmas
Geplaatst:

Iets wat er bij past. Wat jij wilt, maar als je die render in het midden plaatst, en er bijvoorbeeld wat van die witte 'strepen' overheen laat lopen, dan gaat de render meer op in de achtergrond. En dan zou je nog in het klein je tekst erbij kunnen zetten. Maar gebruik altijd je eigen creativiteit, niet die van anderen. :Y

Geplaatst:
Fedmas-Sign-meerdere-renders.jpg

Met je background is idnerdaad niet veel mis mee, alleen die witte strepen (brush) staat erg rommelig en is niet ingeblend. Verder vind ik je font (lettertypen) leuk gedaan, het blauwe van de background komt er weer in terug. Je Apple render past er ook bij, maar dat ligt gewoon aan de blauwe kleur. Je render aan de rechterkant heeft er dan weer helemaal niets mee te maken. Ook is die niet ingeblend.

Probeer eerst wat tutorials te volgens, dan snap je ook wat beter hoe je renders leuk kan inblenden en wat je nog meer met de background kan doen :)

Ik geef het voor nu een 6.

Geplaatst: (bewerkt)

:puh: Ik heb nog een Iconpack op me pc staan, en daar heb ik die Apple enzo vandaan, nu heb ik iets met een pctje gedaan:

pcsig.jpg

Niet Omlijnt!

@En Gammie, die zijn allemaal engels, of op de engelse CS3 gebaseerd, da kan ik niet :puh:

Bewerkt: door fedmas
Geplaatst:
@En Gammie, die zijn allemaal engels, of op de engelse CS3 gebaseerd, da kan ik niet :puh:

Heb je dan de Nederlandse versie? Die heb ik namelijk ook, kijk anders hier even Photoshop vertalingen. Als je die lijst erbij pakt, moet het toch wel lukken?

Geplaatst:

Je sigs zijn wel leuk, alleen gebruik andere render. Neem een nieuw font, en zet het in de goede kleur. Ook moet je de renders inblenden, zodat de render overloopt in de BG. Dat lijkt een stuk mooier. Een mooie tuturial over inbleden vind je: Hier.

Ben benieuwt naar het resultaat :)

Geplaatst:
De achtergrond kan je heel trots op zijn, die is goed gelukt. Wat je er daarna overheen geplakt hebt is dan weer minder. De Apple past er wel bij, maar niet bij de rechter render. Bovendien ziet het er opgeplakt uit. De tekst is veel te groot, en verpest meer dan dat het goedmaakt.

Gooi de appel, het beestje en de tekst weg, en doe iets met die achtergrond, want daar is niks op aan te merken. :)

Dat wat er op die achtergrond zit is niet moeilijk :7 Dat is namelijk een Fractal Render. http://planetrenders.net/renders/displayimage.php?pos=-14957 <== Die om precies te zijn. Dit is denk ik he. Ik weet het nie zeker

Geplaatst:
Met veel Brushes, en voorzichtig met een potloodje, je eigen lijntjes eroverheen zetten ;)

Ziet er mooi uit. Ik zal het eens proberen. Maar ik kan je garanderen dat het mislukt. Maar heb je die lijntjes op een apparte layer gezet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...