Jump to content

vliegen


timothydegraaf

Recommended Posts

hoi hoi iuk ben timothy en heb net vice city.

Waar kan ik vliegen?Ik heb al een save game voor 99% .

Groejes timothy.

p.s op vliegveld heb ik niks gevonden.En ken je ook in een heli-ambulance vliegen?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de filmstudio aan de achterkant, daar ligt een skimmer in 't water... Je weet hoe je moet vliegen? Met de toets waarmee je gas geeft ga je naar voren, met de toetsen waarmee je naar links en rechts gaat kan je dus sturen en met 9 en 6 kan je opstijgen... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

sorry Maar ik ben een beetje dom ken iemand me een route geven vanaf een punt waar er 1 staat :huh: Ik wil ook vliegen maar ken geen vinden:S DANK JULIE WEL :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Grotejtes tim

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een savegame van 99% hebt... Dan ben je al minstens een paar keer een heli tegengekomen in het spel, en één keer de skimmer. :huh: Of bedoel je dat je de savegame ergens anders vandaan gehaald hebt? (in dat geval raad ik je in ieder geval aan zelf wel een keer de missies te doen, anders mis je echt iets ^_^)

Anyway... Helicopters en de Skimmer kun je vinden bij enkele Safehouses en Assets. Zie hiervoor onze GTA VC walkthrough. Er is geen Paramedic helicopter.

Op het vliegveld vind je geen vliegtuigen waarmee je kunt vliegen, alleen een RC goblin (een radiografisch bestuurbare helicopter) in een TopFun bij de vrachtterminal.

Link to comment
Delen op andere websites

hij ligt aan de zij kant in het water

maar je moet eerst wel de missie die erbij hoort hebben gehaald <_<

die missie krijg je volgens mij als derde bij de filmstudio :)

Bewerkt: door el burro
Link to comment
Delen op andere websites

sorry Maar ik ben een beetje dom ken iemand me een route geven vanaf een punt waar er 1 staat :huh: Ik wil ook vliegen maar ken geen vinden:S DANK JULIE WEL :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Grotejtes tim

bijvoorbeeld de missie dat je met lance in zo'n heli al die gang mambers dood moet knallen <en die is dicht bij het begin :ph34r: >

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...