Jump to content

zijn er al nieuwe cheats!

Recommended Posts

Geplaatst:

zijn er al nieuwe cheats!!!!!!!!!!! :tu:

want sommige zeggen dat ze niet meer komen. maar voor gta san andreas duudre het ook best lang.

Geplaatst:

Ik moet je teleurstellen. De enigste cheats die er voor de console versie's van GTA IV zijn diegene die op WikiGTA staan. Deze dus. Het kan zijn dat er voor de PC versie enkele nieuwe cheats komen, maar dat betwijfel ik.

Geplaatst:

Ik heb er geen vertrouwen in dat er de komende tijd nog cheats bij komen, ook niet voor de PC.

Ik zelf heb ook al 1200 telefoonnummers geprobeert, maar zonder succes.

Geplaatst:

ik heb ergens gelezen dat voor iv op de pc nieuwe codes komen waaronder geld codes.

En meer auto codes.

_O_

Geplaatst:

Ik vind deze cheats echt te weinig hoor, gewoon écht jammer. Ik hoop dat ze veel veranderen aan de pc versie maar dat zit er zeker niet in.

Geplaatst:
ik heb ergens gelezen dat voor iv op de pc nieuwe codes komen waaronder geld codes.

En meer auto codes.

_O_

Waar gelezen? :o

Geplaatst:

Voor de Xbox360 en PS3 komen er geen cheats meer denk ik.

Maar voor de PC komen er waarschijnlijk meer cheats, maar ik gebruik zowiezo geen cheats. ;)

Geplaatst:

En meer auto codes.

_O_

Meer auto codes zou wel leuk zijn, maar geld codes.... nee!

Geplaatst:
Probeer het ook eens zonder cheats te spelen ^^ Ook leuk ^^

Ik speel het spel ook zonder cheats

Ik gebruik cheats alleen maar voor de lol

Geplaatst:

Zo ver ik gelezen heb op veel andere websites en fora die over GTA gaan heb ik nergens kunnen vinden dat er nieuwe cheats komen voor de Xbox 360 en PS3. Ook heb ik gelezen dat er tot nu toe ook geen extra cheats komen bij de PC versie van GTA IV.

Geplaatst: (bewerkt)

ik was eens in de intertoys, en daar zag ik voor de xbox een spel dinges liggen voor cheats op gta iv. Weet alleen wat het was.

edit:

bol.com

dit was 't

Weet alleen nog steeds niet wat het nou doet???????

Bewerkt: door gtkaas
Geplaatst:

Ja, maar sinds het spel op een computer uitkomt, zullen er wel trainers komen. Als dat niet zo blijkt te zijn eet ik mijn sokken op.

Geplaatst:
Xploder Cheatsaves voor GTA IV is de ultieme software voor alle GTA IV eigenaren! Cheatsaves maakt het mogelijk om geweldige cheatsaves voor GTA IV te laden. Verkrijg toegang tot nieuwe wapens, bergen met geld en vrijgespeelde missies. Met Xploder Cheatsaves ben je het spel vooruit! Kenmerken:

Download Cheatsaves voor Grand Theft Auto IV Inclusief X-Link usbkabel RSS-feeds, zodat je altijd op de hoogte blijft van de laatste Xploder en Xbox 360 feiten en savegames

Oftewel: geen nieuwe cheats dus :7

• 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...