Jump to content

zijn er al nieuwe cheats!


prolite1

Recommended Posts

Als je meer cheats wilt kun je toch ook een trainer gebruiken. :puh: Zo gebruik ik een heel uitgebreide trainer op dit moment die bijna alles heeft wat je maar kunt wensen. :puh: Alle auto's spawnen, teleporteren, god mode, car godmode, wapens, armor, health, auto pimp etc. :puh: Ik weet zeker dat er hier meer zijn die trainers gebruiken. :puh:

Het leuke aan trainers is dat er niet in je statistics komt te staan dat je ooit gecheat hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je meer cheats wilt kun je toch ook een trainer gebruiken. :puh: Zo gebruik ik een heel uitgebreide trainer op dit moment die bijna alles heeft wat je maar kunt wensen. :puh: Alle auto's spawnen, teleporteren, god mode, car godmode, wapens, armor, health, auto pimp etc. :puh: Ik weet zeker dat er hier meer zijn die trainers gebruiken. :puh:

Het leuke aan trainers is dat er niet in je statistics komt te staan dat je ooit gecheat hebt. :puh:

Kun je ook je auto pimpen dan? Wat kun je allemaal veranderen/tunen dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je meer cheats wilt kun je toch ook een trainer gebruiken. :puh: Zo gebruik ik een heel uitgebreide trainer op dit moment die bijna alles heeft wat je maar kunt wensen. :puh: Alle auto's spawnen, teleporteren, god mode, car godmode, wapens, armor, health, auto pimp etc. :puh: Ik weet zeker dat er hier meer zijn die trainers gebruiken. :puh:

Het leuke aan trainers is dat er niet in je statistics komt te staan dat je ooit gecheat hebt. :puh:

Kun je ook je auto pimpen dan? Wat kun je allemaal veranderen/tunen dan?

Spoilers erop zetten indien mogelijk, kleuren veranderen van bepaalde delen etc. BTW De console hebben geen trainer dus het geld niet voor iedereen...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je meer cheats wilt kun je toch ook een trainer gebruiken. :puh: Zo gebruik ik een heel uitgebreide trainer op dit moment die bijna alles heeft wat je maar kunt wensen. :puh: Alle auto's spawnen, teleporteren, god mode, car godmode, wapens, armor, health, auto pimp etc. :puh: Ik weet zeker dat er hier meer zijn die trainers gebruiken. :puh:

Het leuke aan trainers is dat er niet in je statistics komt te staan dat je ooit gecheat hebt. :puh:

Ik denk dat we dezelfde gebruiken. Auto tune is zo vet. Vooral de sabre gt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we dezelfde gebruiken. Auto tune is zo vet. Vooral de sabre gt!

Ik gebruik Simple Trainer van Sjaak327. :puh: Volgens mij gebruiken heel veel mensen die. Echt een geweldige trainer! Een aantal functies die erin zitten heb ik ooit aangevraagd. :puh: Ook zit er zo'n airbreak functie in, dus dat je kan rondvliegen enzo.

Maar voor auto's tunen is ie echt geweldig! :puh: Ik vind die getunede/getunde (hoe schrijf je dat? xD) Sentinel ook altijd erg mooi. :puh: Zeker als je hem dan nog een leuk kleurtje geeft. :D

Maar je kunt idd geen trainer gebruiken op de console. ;) Teminste zover ik weet van niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Op het internet heb ik een trainer gevonden. Waarmee je ook Niko's geld kan verdubbelen. ^_^

Trainers voor het geld zijn er genoeg. Dankzij de trainer die ik gebruik heeft Niko zo'n 1 miljard bij mij. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op het internet heb ik een trainer gevonden. Waarmee je ook Niko's geld kan verdubbelen. ^_^

Trainers voor het geld zijn er genoeg. Dankzij de trainer die ik gebruik heeft Niko zo'n 1 miljard bij mij. :puh:

tja, en wat heb je er aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats zijn wel leuk ik speel een gta altijd eerst met cheats en dan zonder

wat ik altijd wel een leuke cheat vond is oneindig healt op zn tijd leverde dat wel zijn fun op bij san andreas.

met gta iv gebruik ik alleen op mn cheatsave autocode's de rest vind ik niet zoveel leuk aan

Gr. Kenny-Petrovic

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn eigenlijk ook niet meer van die 'fun' codes net als in SA. Anders kon je nog eens vliegen met je auto, of alle auto's om je heen opblazen. Jammer dat dat niet meer kan. Zelf gebruik ik alleen de auto/motor cheats en soms de weather cheat.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn eigenlijk ook niet meer van die 'fun' codes net als in SA. Anders kon je nog eens vliegen met je auto, of alle auto's om je heen opblazen. Jammer dat dat niet meer kan. Zelf gebruik ik alleen de auto/motor cheats en soms de weather cheat.

Gebruik bij de missies sowiezo geen cheats, maar het is bij het vrije rondlopen opzich wel beetje jammer dat er minder cheats zijn, het was af en toe best leuk om bepaalde cheats te gebruiken.

Maar zo is het wel een stuk realistischer natuurlijk, en de belangrijkste cheats zitten er nog in,

op 1 na dan ( de geen politie cheat uiteraard)

En ik mis de jetpack cheat heel erg, daar maakte ik in S.A veelvuldig gebruik van.

Bewerkt: door Playah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis inderdaad ook wel erg de cheats van San Andreas. Lekker overdreven cheats, zodat er bijvoorbeeld overal rellen komen en rook, thema's, overal clowns e.d.

Hopelijk zullen ze in de volgende GTA wat meer overdereven stuff erin doen, ook qua gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...