Nomis3 Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Hey. Ik weer ik had vraagje, me server crasht telkens zodra ik iets toevoeg kan verschillende auto's volgens mij heb ik limit van 70 verschillende soorten gehaalt. weet iemand waar je dat kan zien hoeveel het zijn? Groetjes Reageren
WackoX Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 if(strcmp(cmd, "/chkmodels", true) == 0) { new vehicles,models[212],model,check; for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++){ model=GetVehicleModel(i); for(new j=0;j<sizeof(models);j++){ if(models[j]==model){check=1;} } if(check==0){ models[vehicles]=model; vehicles++; } else{ check=0; } } if(vehicles==0){SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,"You fudged the bucket");return 1;} format(string,sizeof(string),"There are %d different vehicle models in this gamemode",vehicles); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,string); return 1; } Over de 70 = crash (voor degene die R3 hebben) Over de 50 = crash (voor degene die R2 hebben) Reageren
Nomis3 Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 / Over de 70 = crash (voor degene die R3 hebben) Over de 50 = crash (voor degene die R2 hebben) oke dankje. ik had er 69 en 2 toegevoegd maar bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.