Jump to content

De ultieme GTA?


Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb me suf gezocht of er al een forum bestond van deze strekking, maar niet aangetroffen.

Inmiddels is GTA4 al ingeburgerd, en is dit al één van de vele GTA's die is uitgebracht. Allemaal hadden ze elementen uit oude GTA's en zijn er ook elementen uit oude GTA's in nieuwe versies weggelaten.

Mijn ideale GTA zou:

- Veel verschillende wapens waaronder bazooka en een M249 (het aanbod in GTA4 is beperkt)

- Speciale politievoertuigen (zoals in de slotmissie van GTA SA) waar je zelf in kan rondrijden

- Een leger (in de vorm van een nationale garde o.i.d.).

- Bevat minimaal twee steden met eigen luchthavens (ook zoals in GTA SA)

- Een gesloten ringweg om de stad heen (helaas is dit in GTA4 niet helemaal het geval)

- In aanbouwzijnde wegen, die gedurende de game afgebouwd worden (dynamische werkzaamheden zal ik het maar noemen waardoor je route van A naar B niet altijd hetzelfde is)

- Een legerbasis of legerbases

- Meer open gebouwen, kelders en tunnels etc.

- Mijn ideale GTA blijft in een stad naar Amerikaans voorbeeld afspelen

- Mogelijkheid voor het pimpen van auto's

En waarschijnlijk ben ik een hoop zaken vergeten, wat vinden jullie?

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumrunner

    2

  • SniperEye

    2

  • End Of The Riot

    2

  • Mr.Bellic

    2

Geplaatst:

Jouw ideale GTA komt we voor een groot deel! Het enige:

Heb jij San Andreas? Zoja op de PC? Anders ben ik alsnog bang dat ik je moet teleurstellen.

Ik ben bezig met nog een hoop andere met een Total Conversion mod voor San Andreas. Hierbij zal je dus wat jij ook wilde:

+een weg om de hel stad heen krijgen de outring circuit.

+3 Eilanden met elke hun eigen vliegveld, en 1 met een landings plaats voor heli's en straaljagers.

+Mogelijkheid voor pimpen auto's (tevens nu ook al in SA)

+SA heeft al veel wapens dus dat zit ook wel goed. Het geluid, kracht enz. kan altijd aangepast worden.

+Je politie voortuigen zullen rondrijden en geparkeerd staan op een legerbasis. Daar lopen ok gewoon militaire mannetjes.

-de stad zal gedeeltelijk Nederlands lijken.

-Dynamische werkzaamheden zal wel moeilijk gaan. Dus dat niet.

Zo zal je het wel terugvinden in de mod. Maar alleen dus de vraag die bovenin gesteld is: Heb je SA voor de pc? Desnoods is het nog voor anderen geïnteresseerden.

In ieder geval vind je de link van de mod in mijn handtekening.

LET OP: De mod is nog een WIP en is dus nog niet gereleasd! Je zal dus wel even geduld moeten hebben.

Geplaatst:

Mijn ultieme GTA heeft :

* Minstens vijf eilanden.

*Een mogelijkheid om een grote rel te schoppen.

*Euphoria Physics Engine

*De mogelijkheid omt vrij te zitten/liggen/etc.

*De mogelijkheid om gebouwen HELEMAAL met de grond gelijk te maken.

*De mogelijkheid om in de wolkenkrabbers te zitten (te verstaan onder in elke kamer kunnen).

*En nog veel meer

Geplaatst:

Mijn ultieme GTA:

  • Genoeg ruimte, bijvoorbeeld veel eilanden
  • Verschillende gebieden, zoals je in GTASA hebt. Bijv. een woestijn, bossen en steden
  • Verschillende soorten steden, dorpjes etc.
  • Verschillende landen, dus je kunt bijvoorbeeld op vakantie gaan naar een nieuw gebied. Dat afzonderlijk is van het andere gebied.
  • Veel meer verschillende soorten auto's en mensen
  • Meer gebouwen inkunnen, nog niet elke kamer, maar gewoon meer
  • Gebouwen kunnen vernietigen, die na een bepaalde tijd weer herbouwd worden
  • Een aantal online servers waar iedereen in kan spelen. En eventueel eigen servers
  • Een soort van economie die heerst per gebied. Dus dat je bijvoorbeeld zelf bepaalde bedrijven in handen krijgt en daarin moet handelen etc.
  • Een standaard mapeditor, wat na een aantal tutorials te begrijpen moet zijn. (Zoals het UnrealEd bij Unreal Engine games)
  • Voor multiplayer een systeem waarbij je je personage moet opbouwen. Dus wapens verkrijgen, bedrijven, gebouwen, gebieden, gangs, leden etc. Dus als je nieuw bent zul je alles nog moeten opbouwen, maar naarmate je verder komt ligt er steeds meer tot je beschikking.
  • Meer kunnen kopen van geld.
  • Bijzondere wapens, zoals Nucleaire bommen, die bijvoorbeeld zeldzaam zijn om te gebruiken en daadwerkelijk ook gebouwen platleggen.
  • Geen systeem waarbij je moet inloggen bij het opstarten van GTA.

Een aardige lijst met wensen, maar dan is de GTA toch wel te vergelijken met de GTA waarvan ik zou dromen. Vooral dat systeem met landen spreekt me aan. In de steden kun je dan vliegen naar een ander land toe, bijvoorbeeld een woestijnachtig gebied. Wat geheel afzonderlijk is van de rest. Zoals je nu in GTASA kan is het reizen naar verschillende steden, maar nu naar geheel verschillende gebieden.

Geplaatst:

mijn perfecte gta=

Jij hebt in het verhaal je eigen gang/mafia.

Veel verschillende wapens.

Een leuke tijd zoals de jaren 80.(noodzakelijk)

Een goede personage.

Veel kleding winkels ik wil er vet uit zien.

Veel gebouwen waar je in kan.

Een/of twee vette steden zoals vice city.(san fierro en las venturas vielen tegen)

Een spannend verhaal.

Het pimpen van autos en vette autos.

En tot slot motoren,schepen en vliegtuigen.

Greetz Redfire18.

Geplaatst: (bewerkt)

Er schiet me zojuist iets te binnen,

  • De mogelijkheid om in elk restaurant te eten

Bewerkt: door forumrunner
Geplaatst: (bewerkt)

• auto pimpen

• meer zijmissies zoals politie brandweer ambulance taxi drugs dealen

• vliegtuigen inclusief straaljager

• meer eilanden

• seizoenswisselingen ( Lente/zomer/herfst/winter )

• random events zoals gebouwen die echt worden afgemaakt en dat er gastjes bezig zijn en gevechten ongelukken en wat er maar ook allemaal kan gebeuren

• Meer afwisselingen in missies (niet zoals bij gta IV waarbij bijna elke missie bestaat uit mensen vermoorden)

• Casino’s

• Internet met sites waar je echt dingen kan kopen

• Huizen kopen en bedrijfjes

• Basketballen Bowlen Karten Kermis schietbaan Disco meer restaurants

• Politie houdt drankcontroles en kofferbak doorzoekingen op de snelweg ofzo (boetes krijgen of dagje cel)

• Advocaat in kunnen huren

• Meer keuzes kunnen maken

• Op een terras kunnen gaan zitten door bij een stoel te staan en kruisje te drukken en iets bestellen

• Hotelkamer kunnen boeken want er zit grote afstanden in mijn map en dan kan je saven daar

• Militaire basis met Tanks Straaljagers Humvees en personeel die echt bezig zijn met iets en wat ze nog meer hebben

• Je auto moet je tanken dus kan niet oneindig doorrijden en ook met vliegtuigen/helikopters.

• Vriendinnen hebben en cadeaus voor kopen

• Foto camera en Film

• Meer wapens

• Je eigen character maken

• Winkels waar je kleren kan kopen en spullen voor je huis ofzo en autowinkels en meer gebouwen betreden

• Garage waar je een autobom kan laten plaatsen

• Omgeving en gebouwen kunnen gedeeltelijk kapot

Bewerkt: door Mr.Bellic
Geplaatst:
Mijn ultieme GTA:

  • Genoeg ruimte, bijvoorbeeld veel eilanden
  • Verschillende gebieden, zoals je in GTASA hebt. Bijv. een woestijn, bossen en steden
  • Verschillende soorten steden, dorpjes etc.
  • Verschillende landen, dus je kunt bijvoorbeeld op vakantie gaan naar een nieuw gebied. Dat afzonderlijk is van het andere gebied.
  • Veel meer verschillende soorten auto's en mensen
  • Meer gebouwen inkunnen, nog niet elke kamer, maar gewoon meer
  • Gebouwen kunnen vernietigen, die na een bepaalde tijd weer herbouwd worden
  • Een aantal online servers waar iedereen in kan spelen. En eventueel eigen servers
  • Een soort van economie die heerst per gebied. Dus dat je bijvoorbeeld zelf bepaalde bedrijven in handen krijgt en daarin moet handelen etc.
  • Een standaard mapeditor, wat na een aantal tutorials te begrijpen moet zijn. (Zoals het UnrealEd bij Unreal Engine games)
  • Voor multiplayer een systeem waarbij je je personage moet opbouwen. Dus wapens verkrijgen, bedrijven, gebouwen, gebieden, gangs, leden etc. Dus als je nieuw bent zul je alles nog moeten opbouwen, maar naarmate je verder komt ligt er steeds meer tot je beschikking.
  • Meer kunnen kopen van geld.
  • Bijzondere wapens, zoals Nucleaire bommen, die bijvoorbeeld zeldzaam zijn om te gebruiken en daadwerkelijk ook gebouwen platleggen.
  • Geen systeem waarbij je moet inloggen bij het opstarten van GTA.

Een aardige lijst met wensen, maar dan is de GTA toch wel te vergelijken met de GTA waarvan ik zou dromen. Vooral dat systeem met landen spreekt me aan. In de steden kun je dan vliegen naar een ander land toe, bijvoorbeeld een woestijnachtig gebied. Wat geheel afzonderlijk is van de rest. Zoals je nu in GTASA kan is het reizen naar verschillende steden, maar nu naar geheel verschillende gebieden.

zijn nucleairen bommen niet een beetje overdreven blaas je de hele stad op :D

Geplaatst:
Mijn ultieme GTA:

  • Genoeg ruimte, bijvoorbeeld veel eilanden
  • Verschillende gebieden, zoals je in GTASA hebt. Bijv. een woestijn, bossen en steden
  • Verschillende soorten steden, dorpjes etc.
  • Verschillende landen, dus je kunt bijvoorbeeld op vakantie gaan naar een nieuw gebied. Dat afzonderlijk is van het andere gebied.
  • Veel meer verschillende soorten auto's en mensen
  • Meer gebouwen inkunnen, nog niet elke kamer, maar gewoon meer
  • Gebouwen kunnen vernietigen, die na een bepaalde tijd weer herbouwd worden
  • Een aantal online servers waar iedereen in kan spelen. En eventueel eigen servers
  • Een soort van economie die heerst per gebied. Dus dat je bijvoorbeeld zelf bepaalde bedrijven in handen krijgt en daarin moet handelen etc.
  • Een standaard mapeditor, wat na een aantal tutorials te begrijpen moet zijn. (Zoals het UnrealEd bij Unreal Engine games)
  • Voor multiplayer een systeem waarbij je je personage moet opbouwen. Dus wapens verkrijgen, bedrijven, gebouwen, gebieden, gangs, leden etc. Dus als je nieuw bent zul je alles nog moeten opbouwen, maar naarmate je verder komt ligt er steeds meer tot je beschikking.
  • Meer kunnen kopen van geld.
  • Bijzondere wapens, zoals Nucleaire bommen, die bijvoorbeeld zeldzaam zijn om te gebruiken en daadwerkelijk ook gebouwen platleggen.
  • Geen systeem waarbij je moet inloggen bij het opstarten van GTA.

Een aardige lijst met wensen, maar dan is de GTA toch wel te vergelijken met de GTA waarvan ik zou dromen. Vooral dat systeem met landen spreekt me aan. In de steden kun je dan vliegen naar een ander land toe, bijvoorbeeld een woestijnachtig gebied. Wat geheel afzonderlijk is van de rest. Zoals je nu in GTASA kan is het reizen naar verschillende steden, maar nu naar geheel verschillende gebieden.

zijn nucleairen bommen niet een beetje overdreven blaas je de hele stad op :D

Niet alleen blaas je de hele stad ermee op, er komt ook nog eens radioactieve straling vrij. Dus kan het zijn dat sommige plekken niet meer begaanbaar zijn daardoor.

Trouwens misschien blaas je wel alles weg met zo'n nucleaire bom...inclusief jezelf. (Ligt eraan hoe groot het spel/gebied is en hoe sterk de nucleaire bom is.)

Maar goed...Moest er wel om lachen, nucleair bommen in GTA. Origineel is 't wel.

Geplaatst:

Mijn ultieme GTA:

- Het speelt in een stad als Vice City.

- Het speelt in de jaren 70 [dus met die muziek en kleding enz.].

- Op straat hangt echt een stadssfeer [zoals in IV al een beetje was].

- Er zijn honderden verschillende auto's.

- Je hebt veel meer soorten wapens.

- Je kan meer wapens van dezelfde soort bij je hebben.

- Je hebt in je safehouse een soort van wapenkast, waarin je je wapens kunt opslaan en ammo opslaan.

- Een grote, heel uitgebreide storyline.

- Veel te kopen appartementen [of huizen].

- Veel mogelijkheden voor je speler [qua kleding, haarstijl].

- Veel toegankelijke gebouwen [restaurants, cafés, clubs enz.].

- Zeer uitgebreide radiozenders.

- Misschien meer steden [zoals in SA, alleen dan nog uitgebreider].

Dat is alles wat ik nu kan bedenken... Ben vast nog wel wat vergeten...

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn ultieme GTA:

-speelt zich af in next gen Vice city die net zo groot is als SA

-heeft een grote bos

-heeft echte voertuigen

-er zitten auto's, motors, boten, vliegtuigen, heli's en een UFO (zoals is Saints Row 2) :clown:

-een grote legerbasis met een vliegveld die je kan kopen

-heel veel wapens (M60, minigun, M240, M16)

-mogelijkheid om je auto's, vliegtuigen, boten en wapens te pimpen (bijv. M203 opzetten of een andere grenade launcher, laser richter, demper)

-veel missies

-veel grote villa's die je kan overnemen/kopen

-meesten gebouwen toegangbaar

-je kan met een tank door gebouwen rijden of ze opblazen

-realistisch wapens herladen bijv. magazijn eruittrekken (gebeurt nog steeds niet)

-geen bugs en glitches

Edit: ik heriner me nog eentje:

-veel kleren, kapsels en bling bling (je koop ze net als in Saints Row, dus kleur kiezen in geval van bling bling van welk metaal enz.)

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

  • Veel verschillende grote eilanden met verschillende steden.
  • Dat je in heel erg veel gebouwen kunt o.a wolkenkrabbers.
  • Dat je verruit de meeste gebouwen en wolkenkrabbers helemaal kan slopen MUHAHA.
  • Geheime routes in gebouwen, en grote strongholds in gebouwen.
  • Heel veel wapens
  • Super veel autos en heel veel verschillende.
  • Meer kledingwinkels

Geplaatst:

Mijn Lieveling's GTA:

+Meer Fastfoodketens

+Geen Laadtijden

+Meer steden, zoals Jeruzalem, Bangkok, Den Helder, Groningen, Assen, etc

+Veel Eilanden zoals: Bali, Hawaii, Madagaskar

+Meer Planeten: Pluto, Mars, Venus

+Meer Universums: 1e dal universum t/m het 6e dal universum

Geplaatst: (bewerkt)

De ideale GTA.... unlimited! Maar dat is niet mogelijk, denk ik.. :*D

- De GTA IV map van nu, gecombineerd met een mapdeel a la "Road to Hell" en "Vice City's view op Miami". Met a la "Road to hell" bedoel ik een "lege" staat, met weinig leven, het "route 66" gevoel: Veel zand, cactussen, een klein stadje hier en daar en een paar enorme roadtrucks. Een verlaten ranch, een levendige ranch, roadside cafés zoals de 69 Diner.. Zie de trailer van de game "Road to Hell", precies dát gevoel! :tu:

Aan de andere kant van deze "lege" staat mag een Vice City herrijzen, grenzend aan de grote oceaan. Ongeveer even groot als Alderney en Broker/Dukes bij elkaar opgeteld. Met de Vice City Neighbourhoods zoals we ze gewend zijn, oftewel de Hispanics, een (groter) trailerpark, luxe boulevard omringt door skyscrapers, grote villawijk e.d. Het aantal te betreden gebouwen is in IV al erg hoog. Houden op datzelfde aantal, maar meer interactiviteit en oppervlakte wanneer er géén missies zijn (freeroam) zou ik een pré vinden!

De "lege" staat tussenin is dus veel minder gedetailleerd, en beide steden aan de uitersten ervan zijn dan weer druk en dynamisch zoals we nu Liberty City kennen. Voordeel van de lap grond tussenin is de mogelijkheid een grens te creëren, zoals tussen de USA en Mexico nu: Vice City is dan "mexico stijl", veel drugs, corrupte politie e.d. met veel gangcriminaliteit, :sigaar: en de kant van Liberty City is dan weer meer "USA stijl", eerlijke politie, missies meer individueel zoals hitman missies en (street)race missies. 8) Ook wat "normale" baantjes zouden hier goed bij passen, bijvoorbeeld uitzendwerk (dus wel na één dag ingame geld binnen en weer werkloos) zoals voor de vuilniswagendienst, een dag hamburgers draaien of taxichauffeur. Maar ook meer upperclass banen, zoals een dag als piloot voor helitours, privé chauffeur, politie-agent o.i.d. Allemaal te doen met behulp van minigames uiteraard! :tu:

- Mijn grafisch ideale GTA is zoals IV nu is waar het de omgeving betreft, met het meer dynamisch realisme van Fable II. Hiermee doel ik voornamelijk op de realistische prog van NPC's: Een NPC in Fable II heeft een leven. In GTA IV kan je niet iemand een dag volgen, bijvoorbeeld van zijn huis naar het werk en weer naar huis. Bijvoorbeeld per NPC een wekelijkse cyclus. Dat wanneer je iemand ingame zou moeten/willen volgen, een schema zou zijn voor vijf dagen vertrekken van huis, werken, lunchen, werken, naar huis en twee dagen recreëren. Voor het recreëren zijn in de huidige LC map van IV al genoeg mogelijkheden: Kermis, het park, het museum etc. (Wat wel betekent dat de huidige ingame tijd zal moeten worden aangepast, naar bijvoorbeeld 10 minuten ingame is één uur in real life.) Dynamisch realisme is bijvoorbeeld ook een uitgebreidere prog voor werk aan de weg en bouw op de map. Het mag na een (ingame) maand o.i.d. wel eens af zijn, en daarnaast staan de arbeiders in IV nogal veel stil... :duh: De huidige engine moet verder blijven, mag hooguit ietwat bijgeschaaft worden.

- Mijn qua gameplay ideale GTA is minder geregisseerde storyline missies, en meer interactieve in-map missies. Hierin val ik weer terug op mijn ideëen hierboven. Een storyline is altijd erg sterk, maar mag minder breed zijn en meer gerekt: In IV is de tijdslijn op ingame tijd gerelateerd toch vrij vlot. Het lijkt mij juist vet om een paar ingame dagen aan het werk te zijn, en dan "het ultieme telefoontje" of "die ene persoon" tegen te komen, waardoor ik weer de criminaliteit ingezogen wordt. Oftewel in aantal minder missies en meer te doen in de map.

Niko mag blijven! De personage is erg krachtig en moet in mijn ogen zeker nog een deel meegaan! Er kan ook weer meer omheen gebouwd worden, geen gezin o.i.d., maar wel meer interactie: Boodschappen doen en moeten eten driemaal daags. De gym weer terug uit SA! Hoeft geen ingame uur te duren, maar om simpel je "stomina" aan te kunnen vullen met de koelkast in je safehouse vindt ik niet meer dan een logische stap in de realplay visie van Rockstar.

Een multiplayer mag van mij dan weer simpeler: Bijvoorbeeld zoals in Warhammer Online: Als éénling of Clan je aanmelden bij één specifieke server, waar je de volgende keer automatisch op wordt ingelogd. In de USA-achtige staat die ik hierboven omschreef, kan je je dan aansluiten bij enkele verschillende teams: 2 verschillende Cops (LC state of Vice state) 2 verschillende Gangs (Bijv. Hispanics of Irish) en Mercenaries. Als Mercenarie (clan of individueel) zou je je dan bijvoorbeeld voor ingame geld kunnen verhuren aan een gang. Je kleding is specifiek gerelateerd aan je groep, dus als Mercenarie in pak kan je dichter bij een specifiek target komen dan gekleedt als Cop of Gangbanger. De eeuwige oorlog mag beginnen!! _O_ (Turfwar tussen de twee Gangs, en politie om een stokje ervoor te steken voor beide Gangs! Mercenaries om in te huren door Gang of Cop om slagkracht te vergroten in battle!)

Omdat de server (map incl. NPC's e.d.) in beheer is van de aanbieder (XBOX Live of PSN) kost dat de gamer geen vermogen, en is lagg minder aanwezig. Dus het aantal gamers per server kan omhoog. Servers gebonden aan land van aansluiting. Met in totaal bijv. 32 man en 44 "actieve" NPC's, kom je op een schema'tje als dit:

GAMER no# _____ INTERACTIEVE NPC no#

Hispanics 6 12

Irish 6 12

Cops LC 6 12

Cops Vice 6 12

Mercenaries 8

Voicechat is groepsgebonden!

NPC's zijn er om de "oorlog" op de server niet te laten stoppen wanneer er niemand, of slechts één partij, in de server zit. Leve dynamiek!

Het Wanted level syteem kan worden geïntegreerd, door de Wanted Gangbanger of Mercenarie bij de Cops op de map te laten verschijnen als knipperend puntje, totdat hij uit de Wanted Circle is.

Verder moet dan, i.v.m. de grootte vd map, wel iedere blip zichtbaar blijven voor de Gangs. Iedere partij heeft zijn zwakte.

Cops zien alléén blips die binnen een Wanted Circle vallen, en zijn gebonden aan de juristiction van de eigen State. (Erbuiten bijvoorbeeld geen bevoegdheden, en strafpunten in money fines bij overtreden wetgeving.) Samenwerking tussen LC en Vice Cops alléén mogelijk met ingame mobieltje.

Verdiensten in Money Earns: door Busts of Kills.

Verlies in Money Earns: door kruisen grens en door het laten ontsnappen van een Wanted Gangbanger of Mercenarie.

Spawnpoints: In politiebureau's

Gangs hebben hun "eigen" hardware te vervoeren. Ze verdienen ieder door Kills op de andere gang, en door het smokkelen van drugs en andere zooi over de grens tussen de twee States LC en Vice. Beide gangs hebben eigen pickup points in "eigen" State en Drop off points in de andere State.

Verdiensten in Money Earns: Kills op rivaliserende Gang, succesvol afleveren drugs bij drop off point.

Verlies in Money Earns: Door Cops onderschepte drugs, gekilled door rivaliserende Gang.

Spawnpoints: In hide-outs.

Mercenaries lenen zich voor cash uit aan Gangs of Cops. Interessant wanneer de rivaliserende Gang of het aantal Cops in de server hoger is dan jouw Gang. Dealsysteem voor bijvoorbeeld x aantal kills binnen een ingame gestelde tijd een ingame money bedrag. Hoe meer kills, hoe hoger het moneybedrag.

Verdiensten in Money Earns: Door het succesvol halen van de Deal. Deals door gebeld te worden door de Cops of Gangs.

Verlies in Money Earns: Door gekilled te worden of opgepakt.

Ranked Syteem per server: In Money. De Gangs en Cops staan weergegeven als Teams, de Mercenaries individueel. Dit is dan weer gekoppeld aan het bekende R* Social Club systeem, zodat je kan zien hoe jouw Hispanics het doen vergeleken bij Hispanics in andere servers.

Ik weet het, ik moet eigenlijk game developer moeten worden... Maar ach.... :D

Bewerkt: door Jacky-2007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...